Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Såvel fattigdom som rigdom kommer af troen.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Napoleon Hill har i bogen,

"Tænk ret og bliv fremgangsrig"

skrevet nogle fantastiske ordsprog som jeg håber at der er nogle aminoèr der har lyst til at fundere lidt over.

Her er så det første i en serie på 11 

"Såvel fattigdom som rigdom kommer af troen" Napoleon Hill

Mod nye mål.

Flemming Hebsgaard

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:54

Hej Flemming

Jeg kan se via dit sidst indlæg, at du tiltænker at lave en del flere af denne type indlæg.

Nu ligger du jo ikke op til debat eller andet, faktisk er det vel bare henvisninger, derfor tror jeg du vil få meget mere succes ved at oprette en gratis blog her på amino.

Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 23:02

Think and grow rich.

Hørt meget godt om den.

Netop bestilt Yes

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 21:00

Flemming Hebsgaard:

Narhoved.

/Michael

Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:52

Dyrebilen.dk:

Flemming Hebsgaard:

Narhoved.

/Michael

Vel nærmere : nikkedukke :^)

Tilmeldt 17. Nov 08
Skrevet kl. 23:00

Hej Michael

Tak for at du reponderede på mit indlæg.

Meget velovervejet og rigtig velformuleret. Yes

Mvh.

Flemming Hedbsgaard

Tilmeldt 17. Nov 08
Skrevet kl. 23:01

Hej

Kan også stærkst anbefale "Bliv rig med god samvitighed"

Mvh

Flemming Hebsgaard

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:26

Hej Michael

Jeg vil ikke indlade mig på om dit relativt korte indlæg med ordlyden "narhoved" kan betragtes som særlig konstruktivt, velformuleret eller gennemtænkt - det lader vi andre om at vurdere og diskutere ;-))

Men, husk på at det er din forretning du "promoverer" herinde, når du i kraft af dit profilnavn her "markedsfører" din virksomhed Dyrebilen.dk.

Selv har jeg en Schäferhund og kender dermed mange hundemennesker der kunne gøre brug af dit tilbud, og jeg vil sige det meget venligt... efter at have læst sådan en kommentar (uanset emnet) ville jeg aldrig lade min hund komme i din varetægt.

Misforstå mig ikke, det er udelukkende en hjælp til dig. Amino google-pageranker sindssygt højt og ekstremt hurtigt, så vær meget påpasselig med hvad du skriver herinde ;-))

Nu har jeg været med siden 2005 da amino startede, og tro mig, dette råd er baseret på bitre erfaringer på egen krop.

Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 15:59

Mads - Fint argument.

Trådstarter - det er sikkert interessant og lærerigt hvad du skriver, men kan ikke se nogen videre mening med dit indlæg. Som tidligere bemærket, opret en blog og skriv om alle dine erfaringer og visdomsord dér i stedet for at spamme (ja, det er spam) Amino med meningsløse indlæg.

Alternativt kan du skrive i tråden "Gode iværksætter citater" http://www.amino.dk/forums/p/109/1648.aspx#1648

Mvh

Jakob

Tilmeldt 17. Nov 08
Skrevet kl. 16:53

Hej Jacob

Jeg har sandelig ingen intentioner om at spame hverken aminoer eller nogen andre.

Men den bog som jeg har tilladt mig at indlægge nogle kapitler af er en bog der består af 52 selvstændige kapitler, et til hver uge.

Og da bogen har hjulpet mig utrolig meget så tænkte jeg at det var muligt at der måske var andre der kunne have nytte af et inspirerende kapitel om ugen.

Og da det ikke har været hensigen at genere nogen, kan jeg kun beklage mange gange hvis dette var udfaldet. ( Sorry )

Mvh.

Flemming Hebsgaard

PS: Jeg har startet en selvstændig blog, hvor jeg vil indlægge ugens kapitel hvis der er nogen der kunne have interesse deri.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)