Jeg ved ikke om det er helt god nat at spørge om, men min kæreste er helt vild med Brødrene Mortensens Jul, og så ville jeg enormt gerne give hende den. jeg har købt afsnit 13-24, men det er fuldstændig umuligt at finde den andre steder - da den simpelthen er udgået over alt.
Jeg så tænkte jeg bare, at jeg kunne spørge herinde om der eventuelt var nogne der lå inde med afsnit 1-12 på DVD - hvis det er helt god nat, så bare slet tråden eller noget ligende :)
Hvad ved jeg, jeg vil nødig komme med et plat bud, men DVD'en med afsnit 13-24 koster 50 kroner + fragt, så jeg tænkte, at jeg kunne købe den for 50 kr.? :-)
Og så betaler jeg jo også fragten selvfølgelig! :-)
Ja, dvd afsnit 1-12 på dvd. Hun har lige fået den af min mor som en lille før-julegave, men hun gider ikke se den..
Så hun har takket ja tak til de 50 kr og så kan vi sige 20 for fragten - De er mange penge for en 12-årig, så hun synes det er fedt :-)
Hvis du skriver din adresse til mig i en pm, så kan jeg maile dig kontonr og sende den med posten i morgen som en pakke (sender den bare med vores firma som afsender.)