Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google viser gamle sider

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lagt mærke til at Google er begyndt at vise udgaver af mit site som er over 1 uge gammel. Jeg havde netop lavet nogle ændringer som den havde set og vist, men nu er den gået tilbage igen...
 
Jeg ved ikke om det har nogen betydning, men det er kommet smatidigt med, at jeg er begyndt at bruge Google Adwords også
Er der nogen som ved hvad det kan skyldes ?
Mvh
Claus

 
Stort luksushus udlejes på Fyn. Vores sommerhus indeholder bl.a. spabad, sauna, brændeovn, solarie, 2 badeværelser og 10 sovepladser. Sommerhuset har havudsigt og der er adgang til legeplads. 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus


Google har mere end 10.000 servere og de er aldrig helt synkroniserede.
Du rammer dem tilfældigt og nogle af dem er så bare ikke helt up to date.
Det har intet med dine Adwords at gøre, så bare slap af, det retter sig snart.

Dbh Martin
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,
 
Mange tak for hurtigt svar - så afventer jeg blot lige situationen...

Mvh 

Claus

 
Stort luksushus udlejes på Fyn. Vores sommerhus indeholder bl.a. spabad, sauna, brændeovn, solarium, 2 badeværelser og 10 sovepladser. Sommerhuset har havudsigt og der er adgang til legeplads. 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt ok.


Og husk, at med Google, skal man have rigtig meget tålmodighed, andet er der ikke at gøre.

Dbh Martin

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at logge ind på google remove siten: http://services.google.com:8882/urlconsole/controller?cmd=reload&lastcmd=login

Lav et login og bed dem om at fjerne de døde link. Det er væsentligt at vælge den rigtige løsning, idet google f.eks. ikke fjerner enkeltsites der stadig er i brug.
 
Det er også vigtigt at følge op på deres remove tjeneste efter 6 døgn - og så iøvrigt huske at du skriver sammen med amerikanere der er mere dovne end danske journalister. Hvis du bruger en tekst i subjekt som ikke henviser specifikt og meget præcist til dit problem, så får du et s.... standardsvar der klart viser at de kun har læst subjekt
 
 
Med venlig hilsen
 
Lars C
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)