Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer søger hjælp til valg og opsætning af CMS

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

erausner:
Joomla er fint og open source, og så har du TYPO3 systemet, som også er open source. TYPO3 ligger i den tunge ende, både opsætnings og funktionsmæssigt. Personligt anbefaler jeg TYPO3 til websites, som skal kunne mere end almindelige funktioner og som skal udvides senere. Joomla er efter min mening godt til relativt enkle sider og hurtigt at arbejde med, samtidig er det godt på brugervenligtheden, uden dog at have samme base af færdige udvidelser.

Hej

...og tak for mailen. Efter hvad du skriver er min kundes behovs nok mere Joomla end TYPO3. Men jeg vil have dig ind mente til en anden god gang :-)

Venligst

Bolette

Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:23

Ja, man skal ikke skyde gråspurve med kanoner.

Dog har jeg altid en model liggende, som jeg kan rulle ud på et par timer, hvor jeg sådan set "kun" skal udskifte xhtml skabelonen med en ny, og derefter begynde at koncentrere mig om indholdet. Alt Google optimeringen, sidestyring, navigation osv. er sat op på forhånd. Det gør det en del nemmere at arbejde med og hurtigere "time 2 market", som jo er så populært :).

God fornøjelse.

I øvrigt skriv gerne, hvis du har andre spørgsmål. Det kan jo være jeg kan hjælpe. Alt andet lige, så vil jeg gerne dele af de her ti års erfaring med web og udvikling.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:59

TYPO3 må da vokset en sjat hvis det kan matches Joomlas knap 4200 færdige udvidelser ;)

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:41

Hej Bolette

Jeg har startet et Typo3 og Magento firma op og står og mangler en design samarbejdspartner! Måske kunne vi finde ud af noget?

Typo3 er blevet et af de absolut mest brugervenlige CMS systemer på markedet. Der er en logisk sammenhæng mellem hvordan design layoutet er og hvordan dit indhold er struktureret i Typo3s administrator del. Samtidigt er sidestrukturen bygget op i samme stil som windows stifinder. En anden ikke uvæsentlig del er Typo3s SEO del som er helt fantastisk. Priserne for implementering af design og funktionalitet er ikke dyrere end at få implementeret i joomla eller andre Open Source systemer.

Med venlig hilsen

Jesper

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)