Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer søger hjælp til valg og opsætning af CMS

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Du skriver at Joomla kan være svær at komme igang med - er det for udvikler eller slutbrugeren. Det er nemlig meget vigtigt at kunden har det så nemt som muligt..........

Kontakter dig i starten af næste uge for et tilbud  :-)

Hilsen

Bolette

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 12:33

Hej Jesper

Tak for svaret - men jeg er på udkig efter et opensource-CMS efter aftale med kunden. Det er for mig at se den bedste "fremtidssikring" for en lille kunde.

Mvh

Bolette

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:37

Bolette Obbekær:
Du skriver at Joomla kan være svær at komme igang med - er det for udvikler eller slutbrugeren. Det er nemlig meget vigtigt at kunden har det så nemt som muligt..........

Det er mest for slutbrugeren jeg tænker der. Umiddelbart så er der en ret stejl indlæringskurve for systemet og særligt for en ikke-itkyndig person kan det virke uoverskueligt første gang man kigger på joomla (er min erfaring). Dermed ikke sagt at man ikke kan komme i gang og komme til at elske Joomla, det kan blot tage lidt tid og/eller undervisning :-)

Alle CMS løsninger, uanset om de er mere intuiative end Joomla, kræver selvfølgelig indlæring - det er bestemt ikke noget særligt for Joomla. Jeg synes blot at der findes andre, mere brugervenlige, systemer. De har så modsat andre svagheder hvor Joomla er bedre, så det er ofte lidt en cost/benefit hvad der er bedst og det er svært for os andre at give et præcist svar før vi kender behovet mere indgående.

Bolette Obbekær:
Kontakter dig i starten af næste uge for et tilbud  :-)

Du skal være velkommen. Jeg smider dig lige en besked med kontaktdetaljer :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 12:49

Hej Morten

Du skriver

Morten_P_Andersen:
og søgemaskinevenligt CMS og en lejet webshop vil jeg mene passer til de flestes behov. MODx har nyhedsbrevs-funktion men ellers kan man altid benytte ebrev.info der virker godt og professionelt

Fin ide, jeg har hele tiden tænkt at alle funktioner skal kunne klares i ét system. Jeg må vist lige bruge weekenden på nettet og læse nærmere. Tak for hjælpen.

Mvh

Bolette

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 13:35

Hej Bolette,

Jeg kan tilbyde dig et CMS system til 279,- eks. moms om måneden med nyhedsbrev og et hav af andre moduler samt, er der mulighed for ekstra moduler, så den side du skal lave for kunden hele tiden ville kunne bygges vider på med rigtig mange funktioner.

Og de funktioner som ligger i de 279,- eks. moms om måneden er rigeligt i starten og der er som sagt et nyhedsbrevsmodul med, som er ret smart. Også er der en bonus, hostingen er inkl. i prisen.

Du kan kontakte mig på nc@drive-design.dk eller 6185 6211 for yderlig info!

- God jul.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 13:58

Hej Nicolai

Også god jul til dig, men nej til til tilbuddet. Jeg søger et opensource.

Mvh

Bolette

P.S. på din hjemmeside bruger du hvid skrift på lys grå baggrund, svært at læse, vælge hellere noget med større kontrast Smile

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 14:03

Hej,

Det er bare helt iorden. :)

Det med teksten, det er en helt ny side som er ved at blive lagt op så det er ikke sådan at den skal se ud ;)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:57

Jeg tilbyder 30 dages fri email support på alle nye joomla løsninger.

90% af alle nye kunder har ikke flere spørgsmål efter 15 dage.

Joomla er ret tilgængeligt - især i forhold til andre open source CMSer - og når man har styr på den basale struktur så er det altså utroligt nemt at bruge.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 15:06

Hej Ronnik

Tak for svaret - jeg skal ind og kigge på din side i weekenden :-)

Mvh

Bolette

Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:09

Hej Bolette.

Joomla er fint og open source, og så har du TYPO3 systemet, som også er open source. TYPO3 ligger i den tunge ende, både opsætnings og funktionsmæssigt. Personligt anbefaler jeg TYPO3 til websites, som skal kunne mere end almindelige funktioner og som skal udvides senere. Joomla er efter min mening godt til relativt enkle sider og hurtigt at arbejde med, samtidig er det godt på brugervenligtheden, uden dog at have samme base af færdige udvidelser.

Skriv til mig, hvis jeg skal uddybe. Jeg rådgiver til daglig, næsten upartisk, i valg af websystem med vægtskålen mod open source :).

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)