Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.in-frontmedia.dk er til salg - giv et bud.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Af personlige årsager er jeg desværre nødt til at skille mig af med dette nyopstartede medie og marketingsbureau, da jeg ikke kan give det, den tid og opmærksomhed det fortjener.

Jeg har allerede nu en aftale med en uddannelsesinstitution med 16.000 elever, hvor jeg har opstillet fodboldbord,med plads til div. reklamer både på spillefladen og på 2 stk. A1 rammer, der er monteret på selve fodboldbordet.

(denne udd. institution er interesseret i at in-front media overtager en masse andre områder omkring marketing, både i og uden for skolen)

Jeg har allerede nu fået tilkendegivelser fra en række ungdomuddannelser og kasserner der er interesseret i også at få fodboldborde ud, hvor du ejer reklame pladsen.

Her ud over har jeg A3 snap-rammer hængende på barer, pizzeriaer, restauranter mm. i vestsjællands største handelsby, hvor reklamepladsen sælges til trediepart og der er gjort klar til at du kan omdele gratis postkort også.

Jeg har desuden en aftale med to store livstilsmagasiner, der betyder at du hver måned kan tilbyde de steder, hvor du reklamerer at de kan få nogle gratis eksemplar til deres gæster eller elever.

Send mig en PM for flere oplysninger

Mind Freak.dk, Eksamensklar.dk, Shoppers Nation, 

Step it up - på facebook

Fra Ringsted
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mind Freak.dk, Eksamensklar.dk, Shoppers Nation, 

Step it up - på facebook

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)