Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan MasterCrad bruges?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En af mine venner efterlyser en liste over hvor hun kan bruge sit MasterCard i Danmark.

Er der nogen af jer der kender til sådan en liste? Evt. et link?

Venligst René

Venligst

René Buch

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 13:17

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 14:21

Tak

Men ikke lige den information hun søger, hun mangler en lister over fysiske butikker og webshops der modtager MasterCard som betalingsmiddel

Venligst

René Buch

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 15:44

Jeg tog "knoglen", og kontaktede MasterCard. Fået oplyst at de ikke har nogen officielle lister, hverken over butikker eller webshops

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:08

Det er så få steder der modtages MasterCard. Jeg kender personligt folk der gerne vil af med det.
Jeg ser godt nok også tit folk bliver sure over de ikke kan bruge det i et supermarket.

Jeg tør ikke sige noget, efter som jeg faktisk ikke ved hvor du egentlig kan bruge det ud over i Automaterne.  

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 17:45

Der er da masser af steder, hvor du kan bruge MasterCard, både fysisk, og på nettet. Supermarkeder og dagligvarebutikker tager generelt kun Dankort og VisaDankort, men langt de fleste butikker med udvalgsvarer modtager internationale betalingskort (herunder Mastercard). Jeg nævner i flæng: Alle stormagasinerne, Jysk, de fleste benzinstationer osv.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 17:54

MasterCard kan man også tit bruge i webshops.

Hvis ejeren altså ikke har sparet de kroner, det koster at have kortet med i butikken.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 14:02

Tak for alle jeres svar.

Jeg har lige været på en kort tur rundt i min egen by Næstved og set at ca 1 / 3 af butikkerne tager MasterCard, herunder Kvickly og SuperBest, så mit indtryk er da det bliver mere og mere udbredt.

René

ps: overvejer da at lave en webside hvor folk skal lægge oplysninger ind om butikker der modtager MasterCard for det er vist noget der mangler

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05

Tak for alle jeres svar.

Jeg har lige været på en kort tur rundt i min egen by Næstved og set at ca 1 / 3 af butikkerne tager MasterCard, herunder Kvickly og SuperBest, så mit indtryk er da det bliver mere og mere udbredt.

René

ps: måske

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05

Tak for alle jeres svar.

René

ps: måske man

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)