Ja så er FerieFlirt.dk i luften. Det er en side hvor du kan søge en ferieflirt, rejsefæller, oprette grupperejser, se feriebilleder/videoer, søge rejseinspiration, se hvor andre skal på ferie osv..
Jeg vil meget gerne have din kommentar til siden, både hvad angår design, ide osv..
Hvorfor er der en "id" kolonne i listen over senest oprettede ferier? Jeg ville nok bruge et navn for hver enkelt ferie i stedet for. Evt. destinationen.
Hos mig på en mac i Firefox 3 blivet de små sider, kontakt/om, til små boxe centreret både vortikalt og horisontalt på skærmen. På de lange sider er headeren i toppen af skaærmen, hbilket jeg syntes den også skal være på de små sider.
Ellers tror jeg, som Kevin, at der er potentiale i det.
du har et godt logo med "feriestemning", men det er vel ikke meningen at det skal være pixeleret (ujævnt i kanterne)?
det vigtigste felt, nemlig "Hurtig søgning på ferier" kan med fordel placeres højere oppe i skærmbilledet, så du er sikret visning uanset, hvilken størrelse vindue siden vises i. Dit lækre "stemningsbillede" ved siden af introteksten kan bedre bære at blive flyttet.
for at øge læsbarheden på introteksten kan du dele den ind i to-tre afsnit.
Og så lidt mere personligt; jeg synes dit logo og billede fint signalerer ferie, men valget af de mørke blå farver til indholds-baggrund gør hele indtrykket lidt tungt og energiforladt. Jeg kunne tænke mig at se det med lysere farver - og så evt bruge den mørkeblå som en baggrundsfarve for sitet (ligesom Amino har en lys grå).
Ad 2) på min bærbare forsvinder feltet næsten ud af vinduet, kun overskriften kan ses - ikke optimalt. Husk at tjekke din side i alle de computerere du kan komme i nærheden af
Jeg ved ikke om det er meningen, men når jeg klikker på linket til en af de rejser der bliver vist på forsiden bliver jeg smidt tilbage til forsiden igen.
Med hensyn til om man skal vise id i listen eller et navn, så kan du lave en funktion så brugerne kan bogmærke interessante rejser. "favorit-rejser" eller lignende.