Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er FerieFlirt.dk i luften

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Ja så er FerieFlirt.dk i luften. Det er en side hvor du kan søge en ferieflirt, rejsefæller, oprette grupperejser, se feriebilleder/videoer, søge rejseinspiration, se hvor andre skal på ferie osv..

Jeg vil meget gerne have din kommentar til siden, både hvad angår design, ide osv..

http://www.ferieflirt.dk/

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 09:49

Jeg synes at sidens opbygning ser rigtig fin ud, dog synes jeg at logo'et ser ser så prof. ud. Det ligner lidt nået i paint, pga. det er meget pixled.

Ellers synes jeg at at "om siden" ikke er helt færdig!

Men "go for it"! Jeg tror der er potentiale! ;D

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 10:18

Hej Kevin

tak for dine kommentarer.

Lyder godt du tror der er potentiale :-)

Hvad tænker du specielt på her : Ellers synes jeg at at "om siden" ikke er helt færdig!

Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:06

2 ting til designet:

Hvorfor er der en "id" kolonne i listen over senest oprettede ferier? Jeg ville nok bruge et navn for hver enkelt ferie i stedet for. Evt. destinationen.

Hos mig på en mac i Firefox 3 blivet de små sider, kontakt/om, til små boxe centreret både vortikalt og horisontalt på skærmen. På de lange sider er headeren i toppen af skaærmen, hbilket jeg syntes den også skal være på de små sider.

Ellers tror jeg, som Kevin, at der er potentiale i det.

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 11:44

Tak for kommentaren Sarup

Jeg bruger "id" for at brugeren nemmere kan huske hvilken ferie han/hun har kigget på... Kan godt se den ellers ikke er så informativ om selve ferien.

Vil overveje at ændre på design ved de "små" sider, kan godt se din pointe..

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 11:45

God ide :-)

Lidt design/brugervenligheds-kommentarer:

1. du har et godt logo med "feriestemning", men det er vel ikke meningen at det skal være pixeleret (ujævnt i kanterne)?
  2. det vigtigste felt, nemlig "Hurtig søgning på ferier" kan med fordel placeres højere oppe i skærmbilledet, så du er sikret visning uanset, hvilken størrelse vindue siden vises i. Dit lækre "stemningsbillede" ved siden af introteksten kan bedre bære at blive flyttet.
  3. for at øge læsbarheden på introteksten kan du dele den ind i to-tre afsnit.

Og så lidt mere personligt; jeg synes dit logo og billede fint signalerer ferie, men valget af de mørke blå farver til indholds-baggrund gør hele indtrykket lidt tungt og energiforladt. Jeg kunne tænke mig at se det med lysere farver - og så evt bruge den mørkeblå som en baggrundsfarve for sitet (ligesom Amino har en lys grå).

Håber du kan bruge noget - og held og lykke.

Mvh

Bolette
www.bedreweb.dk
www.webmastertilleje.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 12:51

Tak for kommentarerne Bolette

1) Mht. logoet - må se at få rette op på det så det ikke er så ujævnt i kanterne, hvis det kan lade sig gøre.

2) Vil overveje det med søgeboksen, selvom jeg syntes placeringen egentlig er ok, tror den umiddelbart kan ses med de fleste skærmstørrelser..

3) ja det var nok en god ide at dele intro teksten op i nogle afsnit.

Kan godt være jeg skal kigge lidt på baggrundsfarven, ... vil lige se hvad jeg ellers får af kommentarer :-) 

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 13:38

Ad 2) på min bærbare forsvinder feltet næsten ud af vinduet, kun overskriften kan ses - ikke optimalt. Husk at tjekke din side i alle de computerere du kan komme i nærheden af Smile

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 13:50

Bolette

Okay, men det er lidt af et dilemma, da jeg også syntes billedet er et godt blikfang og nødig vil flytte det....

Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:02

Jeg ved ikke om det er meningen, men når jeg klikker på linket til en af de rejser der bliver vist på forsiden bliver jeg smidt tilbage til forsiden igen.

Med hensyn til om man skal vise id i listen eller et navn, så kan du lave en funktion så brugerne kan bogmærke interessante rejser. "favorit-rejser" eller lignende.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)