Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du i gang med et humanitært internationalt projekt? eller har et allerede?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer,

Som overskriften fortæller, så er jeg interesseret i at høre om nogle humanitære internationale projekter. Jeg vil rigtig gerne dække (skrive om) nogle af de her organisationer.

Baggrunden er at jeg skriver om personlig udvikling på min hjemmeside og skrive artikler om virksomheder som gør en indsats for at hjælpe til her i verden. Evt. et dybdegående interview også.

Kender du til et, eller leder du et projekt? kontakt mig hvis du har interesse for at deltage i projektet eller bare kender et projekt jeg kunne tage kontakt til.

De venligste hilsner

Nicolai

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:11

Hejsa Nicolai

Hvad skal du bruge fra organisationerne og hvad kan de forvente tilgengæld?

Jeg kender givetvis et par stykker som er involverede i den slags projekter, men da de alle er temmeligt travle mennesker vil jeg gerne lige høre lidt mere før jeg sender dig videre.

Hvis det ikke er ment for offentlighedens øjne så kan du skrive på psj@taketwo.dk

Mvh Peder

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 21:16

Hvad kan de forvente:

Reklame for deres projekt

Hvad skal de gøre til gengæld:

Dele informationer eller deltage i et interview om projektet

Så det eneste jeg skal bruge er deres tid til at snakke om projektet, som vil foregå over mailen

Jeg vil gerne bringe nogle spændende artikler om folk der gør en indsats for at hjælpe andre.

Venlige hilsner

Nicolai

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 21:19

Hej Nicolai

Du skal da være meget velkommen til at skrive om mit firma: Last Touch.

Vi sælger malerier til private og virksomheder. 10% af salgsprisen går til fattige børn i Kina igennem vores eget velgørenhedsprojekt "Last Touch Project". Børnene vi hjælper har vi selv fundet ved at rejse rundt i Kina. Vi forsøger altså ikke at redde hele verden, men giver derimod vores kunder mulighed for direkte at se, hvem de støtter økonomisk når de køber vores malerier.

Du kan læse mere om vores velgørenhedsprojekt her

Sig endelig til, hvis du har brug for ekstra informationer, materiale o.l.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:31

Kan du ikke smide mig en mail til psj@taketwo.dk? Så kan vi lige tage en kort snak om hvem det kunne være interessant for dig at komme i kontakt med.

Mvh Peder

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:34

Hej Nicolai

Nu ved jeg ikke om dit tilbud fortsat er aktuelt - kom lidt sent igang med at læse det.

Jeg er tilknyttet et projekt www.waterandfoodaward.org som er en humanitær pris der skal uddeles årligt til det bedste projekt, der skaffer rent vand og mad til de p.t. 1,4 mia. mennesker i verden som mangler det.

Skriv til mig hvis du fortsat er interesseret - så skal jeg arrangere møde med organisationens formand og initiativtager.

Mange hilsner

Steen

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 13:35

Jeg er stadig meget interesseret i projekter Steen

Smid en mail og så kan vi tage snakken om 1½ måned, jeg står nemlig og skal rejse rundt i EU nu her det næste stykke tid, så det vil blive efterfølgende.

Men så jeg også klar på at få det sat i værks Geeked

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)