Det var også blot for at henvise til, at det ikke er billigt, at have folk ved telefonerne aften/nat og weekend/helligdage. Men det er klart at man som nyopstartet virksomhed (tillykke med virksomheden forresten) ikke bruger op til 20.000 pr. måned unødvendigt, det kan jo hurtig være ens egen løn det går udover, så vil de fleste nok vælge at stå op om natten selv, men har man medarbejdere/bekendte som vil gøre det billigt, så er det da også en mulighed. Det man ofte skal tænke på, at dem i den anden ende vil kunne undre sig, hvis man lyder som en der lige er stået ud af sengen for, at tage opkaldet :) Din udregning er korrekt, så hvis du en dag skulle få behøvet og ikke kan finde andre og billigere løsninger, så er du meget velkommen til, at kontakte os. Vi kan også hjælpe med telefonpasning ved spidsbelastning, ferie, sygdom m.v. indenfor normal arbejdstid mellem 8-18 fra kun 290 kroner - ingen oprettelse - så er vi altid klar på alle hverdage, hvis det brænder på uden varsel :) |
nu mer aktuel end før, er der ikke nogen der kunne tænke sig et fuldtidsjob den næste måned :-)
freetele har ikke noget telefonnummer