Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonvagt hele døgnet , hvor finder man det ???

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad og ledte efter call centre eller lign , der tilbyder telefonpasning hele døgnet !! , men det findes vidst nærmest ikke Sad

Jeg sidder og forsøge at planlægge evt central døgnvagt til de af mine kunder der tilbyder døgnservice, jeg ville gerne at de externe kunder kunne ringe ind til et nummer , som viderestiller kunden til nærmeste hjælpestation , findes det ikke ? pt er det jo måske kun 1, 2 -3 kunder i døgnet , men forventes naturligvis at vokse .

Er der slet ingen der tager telefonen om natten Big Smile

www.viflytterdinbil.dk

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 19:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du undersøgt om ISS kan hjælpe her?
Der hvor jeg før var ansat havde vi dem til at tage telefonerne hvis ikke vi kunne nå det, eller hvis de ringede efter vores lukketid.

Se f.eks. her:
http://www.dk.issworld.com/produkter_and_services/office_support/iss_contact_center/kundeservice/pages/døgnvagt.aspx

De gav faktisk en udemærket viden om alt, selvom de som sådan ikke var uddannet til det.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 19:24

Hej.

Selvfølgelig findes det.

Prøv at kontakte www.FreeTele.dk

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:18
Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 21:22

hvis prisen ligger som for nordiccall bliver det en noget dyr håndteing for 3 potentielle kunder per nat , men det er måske prisen , jeg siger tak for hjælpen og vil kontakte iss og freetele og høre deres priser , ellers må vi jo skites til at holde telefonvagt , men så mister jeg bare overblikket over hvor mange der ringer og om telefonvagten evt farvoriserer sig selv eller "gode venner " på siden Indifferent

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:10

Hej.

Checkede lige nordiccall's priser, og www.FreeTele.dk tager under det halve.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:22

ditbrugtmarked:

Checkede lige nordiccall's priser, og www.FreeTele.dk tager under det halve.

Hvor dælen finder du priserne hos FreeTele?

Jeg benytter selv telefonpasning fra NordicCall når jeg ikke har tid til telefonsnak, og de gør det til UG med kryds og slange - det samme siger mine kunder og det er jo i bund og grund det vigtigste.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:35

Torbjørn -> Det er altid billigere at udføre arbejdet selv, men skal du have personale, der skal betales en nogenlunde tilfredsstillende løn, så kan man ikke gøre det billigere, hvis du regner ud hvad en timeløn bliver hvis de skal arbejde alle hverdage fra 18 til 07 eller hvad du mener er aften/nat også hele weekenden, så kommer du nok lidt højere :)  Men det er klart det ikke er gratis - beklager hvis du fik det indtryk..

ditbrugtmarked -> Vi konkurrere ikke på prisen, men på servicen :)

Oxkjær -> Tak for de fine ord, det er vi meget glade for..

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 23:01

Hej Alle

Det var ikke meningen at det skulle opfattes som en kritik af prisen , men måske blot skudt en anelse over målet med de få kunder man har i opstarts perioden ,

Prisen er jo næsten altid et væsentligt parameter når man er nystarter for egne midler Wink ,

Jeg er helt og aldeles novice ud i call centre og telefon pasning , og drømte vel om at man kunne betale per modtaget  opkald, det er jo en dyr løsning på sigt men en udemærket løsning i opstarten hvor man pejler sig ind på kundepotentialet , tænk hvis kun jeg får 3 natopkald resten af december Tongue Tied

men mit besøgstal og antallet af telefonopklad stiger dag for dag er er derfor nødt til at være lidt på forkant med en løsning på evt fælles nødopkaldsnummer og undgå tab f kunder fordi det er nemmere at ringe til Falck uden for normal åbningstid

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 23:18

bacardil

Jeg forstår det rigtigt at hvis jeg vil være dækket ind med en telefonpasning fra jer så hedder det :

Lørdag 3000,-
Søndag 3000,-
evt helligdag 1000,-
23-7 vagt 8000,-
plus et abb som gerne skulle hedde 10 kunder om dagen ialt hele døgnet der ringer efter akut hjælp 2100,-

ialt 17100,- som et sikkerhedsoverslag så er jeg dækket 24-7 alle ugens dagen året rundt ?

Jeg kan sagtens se at det er billigt nok for at have en til at tage telefonen døgnet rundt , og måske det bliver løsningen om få mdr(hvis man er heldig) , men som kundemåling ligger det noget over mit budget.

Jeg er nok nødt til at finde en "betal per opkald " i starten , og siden hen skifte over .

Tusind tak for hjælpen

Mvh
Torbjørn

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)