Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem,hvor med webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra nykøbing f
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg troede at jeg selv skulle lave min ejen hjemmeside med en webshop på og må nu adkenden at det nok ikke er lige mig, men hvor kan man få lavet en webshop en prof webshop. hjælp hvie i kende et sted.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09

Hej

Prøv evt at søge på nogle ord ala webshop, netbutik, ehandelsløsning osv. her på Amino og så vil der helt sikkert komme et par indlæg frem fra nogle som kan tilbyde dig den helt rigtig løsning. Held og lykke med projektet.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 17:10
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:30

Hejsa.

Du er meget velkommen til at kigge forbi www.simpelside.dk, hvor vi bl.a. sælger webshops medfølgende administrationssystem (CMS) for 6.500 kr. (engangsbeløb). Du kan afprøve systemet via vores hjemmeside. Se mere på vores hjemmeside.

Mvh Morten.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:34

Hej Valodea

Vi kan bygge et hjemmesidesystem sammen med en webshop, eller blot én af delene, til utrolig attraktive priser men topprofessionelle resultater.

Læs mere om vores attraktive webshopsystem her og hjemmesidesystem her.

;)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 09:12
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:52

Jeg fik lavet min webshop for 4 måneder siden af Martin Bermann fra MBC-Design (www.mbc-design.dk).

Du kan se min shop her: www.webbi.dk

Det har været en super fed oplevelse for os. Han er virkelig professionel og 100% fair - han holder alt hvad han lover, og det er i oven i købet til en helt urimelig lav pris.

Jeg kan helt klart anbefale ham Big Smile

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:37

Hej valodea!

Jeg har læst dit indlæg og synes, at du bør kigge på min e-butiksløsning, hvis link er i min signatur.

Du anbefales også til at oprette en ny webbutik og afprøve den. Jeg synes, at du efter afprøvningen bliver tilfreds med din nye webbutik. Held og lykke med dit projekt.

Hvis du har brug for nogen hjælp er du altid velkommen til at kontakte mig via den e-mail: shcontact@storehotel.com.

Chuuuuu

Fra nykøbing f
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:32

Hej.

Tak for de gode råd jeg har fået. jeg håber at jeg finder en løsning som passe til min butik.

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 22:30

Hej

Jeg kan levere en simpel webshop, som der kan kodes videre på, samt en mere avanceret løsning med integration til :

SummaaSummarum
e-conomic
NavC5

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)