Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg kunne godt bruge noget solid feedback på min nye side, både design, tekst og ide, så hvis du har tid må du meget gerne smide en kommentar

Web: http://www.smartespil.dk

På forhånd tak

Sveskesaft

Er du ung og mangler arbejde? Besøg Jobung.dk :)

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:19

Hej Sveskesaft.

Jeg synes ikke, at der er så meget at vurdere. Siden er helt hvid med tekst, så designet kan jeg ikke rigtig kommentere på (lidt kedeligt).

Dine tekster virker noget svage. Der er mange stavefejl, og formuleringerne er ikke gode. Her ville jeg nok anbefale dig at opsøge en tekstforfatter til at optimere teksten.

Idéen er sikkert god nok, selvom jeg ikke er i målgruppen, men jeg synes, at du skal arbejde noget mere med at få hjemmesiden til at se godt ud og at få teksterne til at spille...

Mvh Morten.

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:41

synes faktisk det er en rigtig god ide.
det eneste jeg godt kunne tænke mig, var at reklamen nederst til højre bliver rykket op..

www.keeh.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 22:02

Hvad er forretningsmodellen for jer? Reklamer i mails'ne? Ret god idé, synes jeg! Yes

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:10

Hvis I skal overbevise folk om, at det er besværet værd at modtage tips fra jer, bør I virkelig arbejde på at dokumentere jeres ekspertise.

I stedet for at skrive, at spilleeksperten Lars tabte mange penge i starten, så skriv noget om hans resultater i nyere tid.

Jeres statistik-side er selvfølgelig et skridt i den rigtige retning i den sammenhæng.

Hvis I skal fremstå troværdige, skal I desuden have alle stavefejl og dårlige formuleringer væk fra siden. Få nogen til at læse korrektur og få rettet sproget til.

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 23:15

Fin ide.

Designet skal lige have en overhaling med lidt farver osv. I menu linien hvor der står Hvem er vi? burde i skrive Om os. Virker mere prof

Ellers bare klø på.

mvh

Morten

www.industriBasen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16

Der er ikke så meget guf.. Men i viser da hvor man tilmelder sig. Det er da altid noget.

Mvh Jonas

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)