Jeg synes ikke, at der er så meget at vurdere. Siden er helt hvid med tekst, så designet kan jeg ikke rigtig kommentere på (lidt kedeligt).
Dine tekster virker noget svage. Der er mange stavefejl, og formuleringerne er ikke gode. Her ville jeg nok anbefale dig at opsøge en tekstforfatter til at optimere teksten.
Idéen er sikkert god nok, selvom jeg ikke er i målgruppen, men jeg synes, at du skal arbejde noget mere med at få hjemmesiden til at se godt ud og at få teksterne til at spille...
Hvis I skal overbevise folk om, at det er besværet værd at modtage tips fra jer, bør I virkelig arbejde på at dokumentere jeres ekspertise.
I stedet for at skrive, at spilleeksperten Lars tabte mange penge i starten, så skriv noget om hans resultater i nyere tid.
Jeres statistik-side er selvfølgelig et skridt i den rigtige retning i den sammenhæng.
Hvis I skal fremstå troværdige, skal I desuden have alle stavefejl og dårlige formuleringer væk fra siden. Få nogen til at læse korrektur og få rettet sproget til.