Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame for virksomheder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er sådan så at jeg har startet et nyt rengørings firma - Kan jeg udsende reklame mails til diverse firmaer eller er det ulovligt? Hvordan kan jeg indhente tilbud? Ringe?

:)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:41

NEJ!

Det er ulovligt at sende e-mails, med henblik på salg af vare eller tjenesteydelse, uden forudgående tilladelse!

Det gælder både i forhold til virksomheder og privatpersoner, jævnfør markedsføringsloven §6

Det straffes normalt med en bøde på 100 kroner pr. modtager der er sendt ud til, såfremt et sådan forhold politianmeldes.

Vejen frem er at gribe knoglen og ringe til en flok virksomheder som du anser som potentielle kunder, og når du så har dem i røret, kan du jo nemt lige spørge om du må sende dem et tilbud pr. e-mail.

Alternativt er at sende en stak salgsbreve ud med almindelig post.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:09

Tænkte det nok at det var ulovligt... Det må blive via en masse breve og en masse opkald :)

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 20:15

Goldman - det er vel overflødigt at spørge om du har fået etableret en hjemmeside? ;)

Ellers tag et kig på vores løsning - en simpel, billig og professionel hjemmesideløsning

Og så i øvrigt god arbejdslyst med dit nye firma, og de bedste ønsker på vejen mod succes!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)