|
Webdesigner kurser i Århus
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Mange af oplysningsforbundene AOF, LOF og FOF har webdesign-kurser, men først fra aug/sep, og jeg tror, at det er meget grundlæggende. |
Men en god måde, syntes jeg selv, er at lære en selv det.. Det var sådan jeg startede ud for år tilbage.. Gennemgik HTML på www.html.dk , derefter gennemgik jeg CSS (også www.html.dk ), og så har du faktisk det du behøver.. Det tager tid, det er rigtigt.. Men jeg syntes selv det er den bedste måde at gøre det på.. Det skal så lige siges at det med webdesign også kræver at man er god til det med farver, former, opsætning osv... Ved ikke om det er noget du kunne tage et kursus om også.. Personligt bruger jeg Photoshop CS, hvilket er meget nemt at finde diverse guides/tutorials til på nettet, men kan nok godt være smart at finde et kursus i det.. Evt. melde dig ind på Medie Grafiker uddannelsen som aftenkursus eller sådan noget?. Men selvfølgelig.. Det hele kommer jo an på hvor meget tid, penge og sådan du har til rådighed.. Må man spørge hvad du skal bruge det til?.. For kan jo altid få andre til det (Mig fx?).. hehe.. |
Jeg kan selvfølgelig ikke lige huske hvad de hedder, men mener de holder til i ryesgade. Skal nok lige vende tilbage hvis jeg kommer i tanke om det.. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Jeg tror det er http://www.futurecomaarhus.dk/ jeg tænkte på. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)