Jeg og min kompagnon søger et kontor / kontorfællesskab til indflytning slut december, start januar. Det skal ligge ca. omkring Lyngby omegn, da vi er spredt mod vest og nord, og dette er midtpunktet.
Det skal helst være møbleret, og lejen skal holdes nede. Kom med nogle forslag. Det skal være muligt for at komme og gå som vi vil, og evt. have et par madrasser til at crashe på i ny og næ.... Man er vel nørd.
Vi er et 2 personers firma, som tilbyder en serviceydelse på nettet.
Prøv at klikke på "Lokalebørs" oppe i toppen af siden!
Hej Patrick. Tak for det. Jeg havde rent faktisk kigget på det, men fandt ikke det store. Jeg brugte kortet. Nu har jeg fundet ud af at ikke alle kontorlokaler listes på kortet, som er på listen. Fandt en eller 2 brugbare. Tak for det.
Kunne Farum have interesse? vi har nemlig for meget plads
Vi er et lille firma der har ca. 140 kvm fordelt på 5 rum + stort køkken/alrum + bad/toilet og vil gerne leje noget af pladsen ud. Vi har delvist brugt noget af lejemålet til (privat) lejlighed, men har ikke længere det behov. Der er 10-15 min. til Lyngby og ca. 20 min. til Kbh. - det er et rimligt cool sted hvis i også skal overnatte en gang imellem, fordi der er adgang til ordentlig køkken+bad + vaskemaskine.
prisen er 4000 + forbrug pr. måned og i kan flytte ind asap.
Kunne Farum have interesse? vi har nemlig for meget plads
Vi er et lille firma der har ca. 140 kvm fordelt på 5 rum + stort køkken/alrum + bad/toilet og vil gerne leje noget af pladsen ud. Vi har delvist brugt noget af lejemålet til (privat) lejlighed, men har ikke længere det behov. Der er 10-15 min. til Lyngby og ca. 20 min. til Kbh. - det er et rimligt cool sted hvis i også skal overnatte en gang imellem, fordi der er adgang til ordentlig køkken+bad + vaskemaskine.
prisen er 4000 + forbrug pr. måned og i kan flytte ind asap.
Besigtigelse efter aftale.
Hej Adaptech.dk
Det kunne helt klart have interesse. Jeg skal lige snakke med min partner. Hvor stort plads ville vi få?
i får 3 kontorer + et mellemkontor (reception) der forbinder jeres kontorer. Derudover er der fælles adgang til køkken og bad/toilet. Det er muligt at slå kontorer sammen om i måtte ønske det (men det er for egen regning). Vi kan evt snakke om at dele Internet forbindelse. Der er trukket netværk ud til alle rum.
Det er ''good value for the money'' sammenlignet med andre lokaler vi har set på gennem tiden - den årlige kvm. pris er ca. 700 kr. ekskl moms og det er billigt for et lejemål af denne standard. Det er pænt, præsentabelt og velindrettet. Vi har boet her i et år nu og er meget tilfredse. Hvis i har lyst kan i kigge forbi. kontakt mig på 3644 4400 for aftale
PS. Vi har clearet med udlejer at det okay at få en medlejer.