Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg runder bare ned til 2.000kr - hvis jeg ikke får opgaven har jeg da hjulpet køber lidt med at presse citronen :-)

Går du længere ned Lundsby, så værsgo og god fornøjelse.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 19:20

Hej alle sammen,

Tak for de fine tilbud. Jeg har fundet min samarbejdspartner – og ikke ud fra prisen men min mavefornemmelse ;o)

Mvh. Allan

Mvh. Allan

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:28

Go-media:

Hej alle sammen,

Tak for de fine tilbud. Jeg har fundet min samarbejdspartner – og ikke ud fra prisen men min mavefornemmelse ;o)

Mvh. Allan

Hej Allan.

Ja vi har vel alle vores følsomme perioder her i livet. Jeg håber du kommer til hægterne igen :)

Der er vel 3-4 timer i denne opgave - så hvis du nu betalte en studerende for at gøre det for dig ville du have rådt til en tur til lægen som kan hjælpe dig med maven.

VH Jørgen Olsen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:02

Ej, pokkers ville ellers havde gået helt ned på 1000 kr. bare for at prøve at være billigst, her på Amino. Men Allan, hvis løsningen har bare den mindste smule forretningsværdi for dig, så er det helt rigtigt at vælge ud fra sin mavefornemmelse. Specielt hvis opgaven ikke er så stor at det kan betale sig at ringe til referencer.

Nu må jeg bare finde en anden lille opgave, hvor jeg kan prøve at skamløst dumpe prisen. Andre brænder sofaer af, for at stresse af jeg vil prøve at lave en discount opgave. Normalt ville jeg ikke bruge under en dag, på sammen med kunden at finde ud af, hvad der i virkeligheden skulle bygges for bedst muligt at understøtte kundens forretning.

Det er klart, at med et estimeret forbrug på 3-4 timer for hele opgaven, så må det blive lidt mere wham-bam-thank-you-mam agtigt. Jeg tror faktisk det bliver rigtigt udfordrene, ikke at få gjort kunden tilfreds på den tid.

Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 20:17

Hej Lundsby.

Du er velkommen til at kontakte os, vi nogle opgaver klar til dig hvis det er.

Mvh.

IE Solutions
admin@iesolutions.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)