Jeg er studerende og har i et stykke tid lavet hjemmesider for venner og bekendte. Jeg har besluttet, at prøve at gøre det til et studiejob. I den forbindelse tilbyder jeg, at laver hjemmesider til yders favorable priser.
Dette tilbud gælder så længe jeg er "begynder" og jeg giver det, for at få lidt hjemmesider på bagen til mit CV.
Det jeg har lavet indtil videre har mest været at sætte blogs op og så "event" hjemmesider. Altså når bedstemor og bestefar skal holde sølvbryllup eller ved bryllup. Jeg er i øjeblikket igang med at lave hjemmesider til 2 mindre virksomheder. De skal begge være færdige inden jul så der kommer lidt at vise frem.
Jeg kan lave hjemmesider i html og leger i øjeblikket meget med php.
Jeg har ingen kompetancer på papir jeg laver det kun fordi jeg synes det er sjovt og fordi jeg er dygtig til det
Jeg kan sige det er billigt fordi jeg i første omgang havde tænkt mig at lave lidt pro bono, for at få gang i forretningen.
Med hansyn til om du må se noget af det jeg har lavet bliver der en hjemmeside offentlig gjort tirsdag som jeg har lavet og ellers kan man følge lidt med på charlotte-andersen.com. Men lige nu er det MEGET sparsomt med refferencer, derfor det gode tilbud :)
Mit problem med fremvisningen er at jeg for 2 år siden lavede lidt hjemmesider, en for en restaurant bla. Alle tre dele er dog i mellemtiden blevet taget af nettet igen fordi restauranten blev solgt. Jeg har lavet en side for et autoværksted, hvor jeg nu er igang med at lave siden helt om. Det er på gj-service.dk men lige nu er det bare én side.
Jeg havde som sagt tænkt mig at udvælge mig 1 eller 2 spændende projekter og så lave disse gratis. Så er det nemmere at have noget at referere til i fremtiden.
Er der noget konkret du vil have lavet om, eller er du interesseret i at jeg prøver med at lave et nyt design til dig? Jeg er også leveringsdygtig i logo.