Kære aminoer! Jeg har igennem noget tid brugt Wikidot til at hoste og redigere en række wikier. Jeg er ganske tilfreds med oppetid, redigeringsmuligheder og den generelle arkitektur (bl.a. mulighed for fine top-menuer, der kan redigeres, tags-samlinger på hver side, osv.), men af gode grunde - det er deres indtjeningsgrundlag - understøtter de ikke, at man redirected udelukkende på eget domæne. Et eksempel på en af mine wikier kan ses her -- Wiki om positionering. Jeg har kigget på Mediawiki og den virker umiddelbart langt mere rudimentær som standardinstallation. Fx skal der installeres 3-5 forskellige php-scripts for at understøtte rss-feeds; det klares på Wikidot med et enkelt import-tag. Nå - for at komme til sagen. Er der nogen, der kender til en Wikiplatform (gerne baseret på mediawiki-engine'en), der minder om Wikidot i funktionalitet, men som jeg selv ville kunne hoste på egne domæner? På forhånd tak for hjælpen Kasper
|
Jeg har tidligere været glad for PmWiki, men om den helt opfylder dine krav er jeg ikke sikker på.
Du finder deres featureliste her : http://www.pmwiki.org/wiki/PmWiki/PmWikiFeatures