Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redigering af billeder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har en webshop som sælger dametøj. Fra nogle firmaer får vi model billeder, og det er jo altid det bedste. Men men, vi tager altid nogle ekstra for at vise flere detaljer, og fra andre leverandører får vi slet ikke billeder. Det gør at hjemmesiden ser meget "billig" ud synes jeg, så jeg mangler et sted hvor jeg kan skære dukken væk - ligesom de feks har på www.smartgirl.dk.

Jeg kan ikke finde ud af photoshop, har prøvet, og synes det er et alt for stor program.

Har i nogle ideer til hvilket program man ellers kan bruge? 

Finkena

Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:32

Hej Finkena.

Jeg vil anbefale dig til og tage et kig på http://pixenate.com

Det er en rigtig god gratis online tjeneste hvor du kan ændre de mest basale ting på dine billeder, eksempelvis beskære.

Jeg mener ikke engang det er nødvendigt og registrere sig, du skal blot uploade dit billede, ændre det, og gemme det på din computer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:42

Hej Finkena,

Jeg vil gerne have lov at anbefale photoshop, på trods af du ikke kan finde ud af det :)

Der findes nogle rigtige gode guides på nettet om hvordan du bruger photoshop, så hvis du bruger 2-3 timer på at lige se nogle guides og lærer lidt om hvordan det hele fungere, så vil jeg sige du er godt rustet.

Hvis du vil have nogle hjemmesider hvor der er masser af guides kan jeg anbefale, www.good-tutorials.com og www.tutorialized.com  . Der er ihvertfald guides til at hvad du behøver. :)

Hvis du har brug for hjælp angående photoshop, er du velkommen til at skrive til mig.

Med venlig hilsen

Martin Værum

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 09:52

Hej

Har du prøvet Photofiltre. Det tager 20 sekunder at downloade, det er rimeligt simpelt og kan rigtig mange ting.
Du kan downloade det via linket på PC World, hvor du også kan læse mere om programmet, se http://www.pcworld.dk/download/13/1389
Du kan finde forskellige vejledninger på nettet til programmet. Jeg har selv brugt det til fritlægning og beskæring af billeder - det er meget enkelt.

Et eller andet sted på nettet findes et program, så du får menuerne i Photofiltre på dansk.

PC World har omtalt to andre programmer som du kan se omtale af på http://www.pcworld.dk/art/9653?page=1

Prøv desuden at søge på ordet "fritlægning" i søgevinduet her på amino.dk. Der kommer en hel del hits.

Endelig kan du jo vælge at betale dig fra fritlægning og beskæring af dine billeder. Hvis du skal have hjælp til det, kan jeg ved mindre fritlægninger gøre det for 50 kr. pr. billede (ekskl. moms.). Hvis det har interesse, kan du sende en e-mail på bks@hallo-kom.dk

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:00

Hejsa,

Tak for alle jeres forslag, jeg prøver at kigge på dem. Jeg har før overvejet at betale mig fra det, menhvis man har 100 forskellige produkter og der skal tages 2-4 billeder, så bliver det alt for dyrt;0/

Finkena

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12

Hvis du stadig kører sur i det, kan det måske betale sig at få en photoshop-freak til at løbe billederne igennem og ensarte dem...

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 20:11

Hej Finkena

Som jeg ser det, er der to ting du efterspørger. 1) fritlægning af tøj og 2) billedbehandling så de fremstår ensartet.

Fritlægningen kan du evt klare ved at benytte en af de mange online firmaer der tilbyder dette. Priserne ligger for opgaver af den art omkring 30-50 kr/stk.

Billedbehandlingen kan jeg hjælpe dig med. Enten ved at lære dig hvordan du skal gøre det eller ved at udføre arbejdet. Jeg vil tro at det kan gøres på 3-6 minutter pr/stk og timeprisen er kr. 600 +m

Du er velkommen til at kontakte mig for yderligere information.

Venlig hilsen

Brian R

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)