Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp vi søger kunder/samarbejdspartnere!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra frederiksberg
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer!!

Amer Service Aps er et mindre rengøringsfirma, som søger konstant nye kunder i Storkøbenhavn.

Vores hjemmeside er:http://www.amerservice.dk/

Nu ved jeg godt at det hele handler om netværk, men hvis I kender nogen der er interesseret er I velkommen til at kontakt mig på 3296 3111.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:27

Hej

Ja, det er ikke altid nemt, men jeg synes, nu du bevaeger dig herinde paa Amino, skulle du jo tjekke om der er nogen der kunne bruge et rengoeringsfirma, og jeg har da set, der er flere der soeger efter hjaelp ogsaa andre rengoeringsfirmaer. Det kan da altid vaere en start.

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:05

Der er en del tekniske fejl på jeres hjemmeside, som jeg gerne vil hjælpe med at udbedre.

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 00:01

Hej Aaliyah.

Du har ret. Det handler meget om netværk.

Dog handler det også om andet. For eksempel præsentationen af sin hjemmeside. Jeg forstår simpelthen ikke denne tekst på jeres forside:

In light of the previous considerations, I would like to welcome all the visitors of this web site whether Ukrainians, Egyptians or from other countries. This web site will be dedicated to all those who are interested in knowing more about Egypt for the purpose of tourist visits or doing business.

Skrev du ikke rengøringsfirma? Huh?

Jeg tror, det ville være en god idé at få fastlagt jeres profil - inden du kaster dig ud i for meget netværk.

I den bedste mening Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)