Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger revisor

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har lige startet et lille enkeltmandsfirma op og søger en revisor til at hjælpe mig med regnskab, moms og diverse spørgsmål.

Det er som sagt et lille firma og der er ikke det vilde at kigge igennem endnu. Men jeg søger en god fast revisor som skal ligge i nærheden af kbh.

Hvad er en god pris på et sådan stykke arbejde og hvad skal jeg kigge efter??

Nina

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nina.

Du skal være velkommen til at kontakte mig - jeg har kontor i Tåstrup.

Du kan læse mere på min hjemmeside i min signatur.

Hvilken branche er du i?

Hvis du fortæller lidt om hvilken type vare/serviceydelse du leverer og hvor mange bilag du forventer at producere på årsbasis kan det godt være at vi kan give et bud på hvad en god pris på revisorassistance kunne være.

Det er selvfølgelig svært at sige noget endeligt - men i hvilken boldgade det ender prismæssigt burde der kunne tegnes et nogenlunde fornuftigt billede af.

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Apr 08
Skrevet kl. 12:29

hej Jørgen

Jeg laver akryl negle så det må vel være skønheds branchen.

jeg har ikke specielt mange bilag, inkøb af materialer kommer vel til at ligge årligt på 20-25 bilag, jeg giver mine kunder en kvittering fra en af de bøger man kan købe i metro og derudover er der vel 5 bilag til inkøb af diverse..

jeg skal bruge hjælp til at der skal inberettes til skat og så noget som leje af lokaler om det kan betale sig og om jeg bør hæve mine priser i forhold til moms og noget i den dur...

Spørg endelig hvis du mangler info.

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 12:38
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Hej Nina,

Du er mere end velkommen til at kontakte os. Vi har kontor lidt uden for København nærmere bestemt Vallensbæk.

Vi har den kompentence til at hjælpe dig med de spørgsmål du nu måtte have.

Mvh.

Morten Kertész

Revisorfirmaet Lemo - www.revisorfirmaet-lemo.dk

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Apr 08
Skrevet kl. 12:40

Hej Morten

Tak for dit svar, kan du give mig en ide om hvad dette arbejde ville koste hos jer?

Nina

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 12:54

Hej Nina.

Jeg vil tro at bogføringen sniger sig op på ca. 1.000-2.000kr på årsbasis hos os. Det er incl indberetning af moms m.m.

Er papirerne sorteret fornuftigt kan du justere prisen yderligere i din favør.

Årsregnskab og rådgivning herom sniger sig nok også op i et par tusinde (max 3.000kr vil jeg tro).

De priser jeg har givet her er for worst-case-scenario og sagen lyder jo meget simpel og bogføringen lyder som noget jeg kan lave på et par timer.

VH Jørgen Olsen

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Apr 08
Skrevet kl. 11:45

Når du skriver sorteret, er det så ik at hver type udgift / indtægt ligger i orden med dato og type?

Jeg har lavet nogle mapper tingene er sat ind i efter kategori på den måde er der intet der går tabt og ti ngene virker overskuelige, er der noget andet jeg kan gøre for at lette arbejdet for jer som skal sidde med det?

Nina

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 11:50

Hej Nina..

Vi har vores egen regnskabsvirksomhed. hvor vi har ansat vores egen revisor og har banket en neglebutik op (acryl/creative), som vi lige har solgt. Så vi kan hjælpe dig både med regnskab, men også med at udvikle din forretning og lave reklamer etc. Vi  bor i kbh. Send en mail, hvis du er interesseret ;)

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 12:03

Nina Bindsted:

Når du skriver sorteret, er det så ik at hver type udgift / indtægt ligger i orden med dato og type?

Jeg har lavet nogle mapper tingene er sat ind i efter kategori på den måde er der intet der går tabt og ti ngene virker overskuelige, er der noget andet jeg kan gøre for at lette arbejdet for jer som skal sidde med det?

Nina

Hej Nina.

Jeg går ud fra at regnskabet skal afstemmes med en bank - så når du betaler dine regninger eller modtager betaling for en faktura kan du notere betalingsdatoen på bilaget.

At du sorterer efter udgiftskategori hjælper også på sagen.

Men du skal ikke bruge meget tid på at sortere i datoorden - det har ikke den store betydning.

VH Jørgen Olsen

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Apr 08
Skrevet kl. 12:12

Hej Jørgen

Nej jeg modtager beløbet kontant pt. da jeg kører virksomheden hjemmefra pt.  Jeg har købt et kvitteringshæfte fra metro og giver dem en kvittering med derfra, på den måde har jeg jo samlet alle kundernes ydelser i det hæfte og pt. vil det altid være kontant.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)