Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hotel i København?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja..

Jeg sidder her i Tyskland og har lovet drengene fra yacht'en at tage dem en tur til København en weekend. De vil så gerne se om rygtet er sandt, om vi har nogle af de smukkeste kvinder i verdenen, hvilket jeg selvfølgelig har garanteret dem for at vi har, samt  de gerne vil opleve København mens de har muligheden for det.

Derfor ville jeg blot høre om nogle herinde kender til nogle gode, billige hoteller i centrum af København?

Jeg har selvfølgelig luret lidt rundt på hotels.com, men ville gerne høre om nogen herinde fra evt. kendte et godt sted de kunne anbefale eller kender et godt sted til relativt billige penge.

Turen er for 7 personer fra fredag 5. dec til søndag 7. dec.

På forhånd mange tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28

http://www.arp-hansen.dk/ er ret cool. Lækre hoteller. Overnattede selv med et pigebarn forleden på et af dem. Top dollar.

Ellers hører jeg at Radisson hotellet skulle have sænket priserne grundet finanskrisen, men er ikke sikker.

Angående de smukkeste kvinder, så prøv et smut til Montenegro :)
De store italienske modekvinder mener selv at de smukkeste kvinder i verdens findes netop i lille Montenegro.
Og så skader det ikke med statistikker som siger 5 kvinder for 1 mand. Dette gælder dog kun den generation som i dag er 18-26.... Wink 

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 16:34

Hej

Prøv evt: http://www.danhostel.dk/copenhagencity

Det er ikke så primitivt som hostel ellers kan lyde til at være. Blev selv positivt overrasket da jeg indlogerede en større gruppe, og husk lige at tjekke tilkøbsmulighederne ud i DGI-byen, så i kan holde andre svømmefærdigheder ved lige udover pub-crawl ;-)

Nævner det kun, fordi mine fordomme omkring "vandrehjem" blev gjort til skamme, og prisen er til at have med at gøre.

Skal vi op på sheik-niveau, så kan Hilton i Kastrup lufthavn anbefales og rabat kan du sagten få. Så bliver mini-baren bare dyrere ;-)

/Michael 

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 16:58

Cabinn er også ok, hvis man ikke stiller store krav til at det skal være fornemt. Det ligner en færge, men der er pænt og rent.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 18:29

Mest fornuftige sted i KBH pris og indholdsmæssigt

www.kastrupbedandbreakfast.dk  pris incl fuld morgenmad, frit internet mm.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)