Hej Aminoer. Da jeg sammen med nogle andre er igang med at lave et produkt i young enterprise (Ihværksætter projekt for gym- og skole elever). Har vi brug for noget varmeafvisende stof, vi har selv kigget på silikone, hvilket vi selv har ment var det bedste til netop vores produkt. Dog har vi fortvivlet ikke haft held med at komme i kontakt med producenter eller lign. der laver eller kan lave produktet for os, men tror vi skal have fat i en mindre virksomhed da vi som sagt ikke har mange penge til at producere et stort antal af produktet. Jeg kan ikke fortælle meget om selve produktet da vi ikke har patentseret produktet. Men dog vil vi gerne have noget respons, kommentarer eller evt. hjælp til at komme i kontakt med de rigtige mennesker. Hvis i intresseret eller vil have yderligere oplysninger kan i svare på sitet her eller kontakte os på: hg204-0807@tietgen.dk
|
Hej Michael
Jeg har lidt viden indenfor området med "det der" varmeafvisende. Men det er mere forskellige slags materialer , så spørgsmålet er om det skal være silikone og hvilke egenskaber det ellers skal have....fx hvilken konsistens det skal have