Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion og import af service

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Dublin
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej everyone.

Jeg går så småt i tankerne om opstart af egen virksomhed.

Virksomheden vil primært være omkring produktion af service (bestik, tallerkner, glas etc.), da jeg synes der mangler et prisvenligt alternativ til IKEA for specielt unge, som gerne vil betale lidt ekstra for at få noget, som ikke blot er brugbart, men også rent æstetisk ikke ligner noget, som en 4-årig kunne have designet.

Skal man have service, der rent faktisk ligner noget man kan være bekendt er man tit oppe i en prisklasse der udelukker mange mennesker.

Det, jeg ville høre jer om, var om der var nogen der har erfaring med import fra østen, da jeg må indrømme, at jeg er komplet blank på dette område.

Samtidig, hvordan man sikrer sig kvaliteten af varen samt mht. hvordan man kan sikre sig at produktionen af varerne foregår under anstændige forhold. Meget service er produceret ud af jern, så derfor er det en absolut prioritet for mig, at produktionen ikke er skadelig for hverken arbejderne eller har negativ effekt på den omkringliggende natur!

Håber I kan hjælpe mig, og jeg ser frem til jeres svar med spænding.

- Nicolaj Christensen

Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:09

Hej,

Jeg vil evt. kunne hjælpe dig.

Men jeg skal lige hører, er det meningen at du selv designer produkterne?

mvh

Rooba

Fra Dublin
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:16

Hej Rooba.

Ja, det var tanken.

Det, jeg sådan set bare efterlyser, er nogle der har nogle erfaringer mht. import fra Østen o.lign. projekter.
Projektet er sådan set heller ikke oppe over lige nu, da jeg stadigvæk er i den spæde begyndelse, og stadigvæk har mange brikker, der skal falde på plads førend det kan udforme sig i noget konkrekt.

Derudover er jeg også lokaliseret i Dublin for tiden, men regner med at vende næsen hjemad primo 2009, så det er ikke noget der haster.

Men tak for din respons.

- Nicolaj Christensen

Fra Saigon
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:56

Hej  Nicolej

Jeg kan godt hjælp dig med det vi har kontakt i Vietnam som kan lave efter din ønske desigt vi kan lave vare prøve til dig vis du er interess. kontakt mig

tnnmdk@yahoo.dk

info@aaas.dk

MVH.

Tien

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)