Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til kategori på Amino

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin og resten af Amino-crew

Jeg har tænkt lidt over at jeg synes der mangler en kategori for unge iværksættereAmino. Jeg ved at vi unge kan deltage på lige fod med mere garvede iværksættere her på portalen (hvilket er kanon fedt!), men jeg synes det kunne være fedt med et område, der var tildelt det unge segment!

Jeg er ikke klar over om dette har været oppe at vende tildligere, men jeg følte lige at jeg ville prøve at lufte tanken.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:40

Der er en gruppe for unge iværksættere, jeg vil anbefale dig at joine den, hvis du gerne vil være sikker på kun at snakke med unge iværksættere.. ellers skal vi jo os bare have en kategori for gamle mennesker :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 18:45

Hej Martin

Hvad er det for en gruppe?

Jeg er ikke interesseret i at være sikker på at jeg KUN snakker med unge iværksættere, overhovedet ikke faktisk. Det jeg mener er at det kunne være fedt at have et forum hvor unge iværksættere kunne diskutere nogle af de aspekter, der nu engang er ved at være ung og iværksætter.

Og så synes jeg da du skal kæmpe for at få en kategori kun for gamle mennesker ;-)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:51

Peter Suhm:

Hej Martin

Hvad er det for en gruppe?

Jeg er ikke interesseret i at være sikker på at jeg KUN snakker med unge iværksættere, overhovedet ikke faktisk. Det jeg mener er at det kunne være fedt at have et forum hvor unge iværksættere kunne diskutere nogle af de aspekter, der nu engang er ved at være ung og iværksætter.

Og så synes jeg da du skal kæmpe for at få en kategori kun for gamle mennesker ;-)

Jeg vidste godt hvad du mente Wink

Du finder gruppen her

Tror måske det vil være lidt forkert hvis jeg i en alder af 20 år kæmper for de gamle mennesker ,, hehe

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:55

Peter Suhm:
Det jeg mener er at det kunne være fedt at have et forum hvor unge iværksættere kunne diskutere nogle af de aspekter, der nu engang er ved at være ung og iværksætter.

Hvis vi opdeler i ung og 'gammel' iværksætter kunne det jo også tænkes at de 'gamle iværksættere' har været der hvor de unge iværksættere er idag og måske kan bidrage med god viden.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 19:18

Hej til jer begge

Jeg har slet ikke tænkt det igennem, det var egentlig bare en tanke...

Jeg syntes ikke det er nogle god idé at dele aminoerne op i en ung og en gammel gruppe, jeg foreslår bare et forum på lige fod med alle andre. Det ville da være fedt hvis "gamle" aminoer også gad at deltage/besvare spørgsmål i et evt ung iværksætter forum, det er jo trods alt dem der har erfaringen.

Det kan godt være at jeg har fejlvurderet behovet for et sådant forum, men synes nu stadig det kunne være fedt.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:41
Umiddelbart tror jeg det største problem er at mange af emnerne jo måske vil være mere oplagte at skrive i andre kategorier. Hvis der f.eks. er spørgsmål omkring SU og skat vil det være mere oplagt at spørge i "Bogholderi, skat, moms og regnskab", da der her er større sandsynlighed for at eksperter indenfor området vil svare på ens spørgsmål.

Sådan tror jeg det vil forholde sig med mange af spørgsmålene, og så risikerer vi at få en ny kategori der måske enten er for død eller også at vi får en masse spørgsmål der havner i den forkerte kategori, så folk ikke kan finde trådene hvis de leder under den forkerte kategori. At dømme ud fra debataktiviteten i den gruppe der er for unge iværksættere (fem tråde på to måneder), så tror jeg desværre ikke behovet er der.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 19:50

Hej Sune

Det kan godt være du har ret!

Sådan havde jeg ikke tænkt på det! ;-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)