Hej AMino
Sidder der én derinde som også mangler en makker/partner til at dele ideer/starte projekter om med så er det mig.. Jeg har altid gerne vil tale med en eller flere om ideer og evt. få det bringet ud på nettet, i håb om at fnde ngoel investor.. Har altid haft en drøm om at blive selvstændig, men mangler en partner så vi kan støtte hinanden..Sidder der én herinde som er iværksætter er det kun bedre, for så er du inde i mange ting...Håber at høre fra flere som er klar på at dele tanker eller tale om hvordan man kan starte noget op i håb om at det bliver en succes......
Eller en som gerne vil hjælpe mig igang... |
missd:Hej AMino
Sidder der én derinde som også mangler en makker/partner til at dele ideer/starte projekter om med så er det mig..
Jeg har altid gerne vil tale med en eller flere om ideer og evt. få det bringet ud på nettet, i håb om at fnde ngoel investor..
Har altid haft en drøm om at blive selvstændig, men mangler en partner så vi kan støtte hinanden..Sidder der én herinde som er iværksætter er det kun bedre, for så er du inde i mange ting...Håber at høre fra flere som er klar på at dele tanker eller tale om hvordan man kan starte noget op i håb om at det bliver en succes......
Eller en som gerne vil hjælpe mig igang...
Hej missd.
Det vil nok være en god idé, for dem som er intresseret, hvis du fortalte lidt om din baggrund, især de faglige, og hvor i landet du regner med evt. at starte op?
Mvh. Rune.