Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AMino

Sidder der én derinde som også mangler en makker/partner til at dele ideer/starte projekter om med så er det mig..

Jeg har altid gerne vil tale med en eller flere om ideer og evt. få det bringet ud på nettet, i håb om at fnde ngoel investor..

Har altid haft en drøm om at blive selvstændig, men mangler en partner så vi kan støtte hinanden..Sidder der én herinde som er iværksætter er det kun bedre, for så er du inde i mange ting...Håber at høre fra flere som er klar på at dele tanker eller tale om hvordan man kan starte noget op i håb om at det bliver en succes......

Eller en som gerne vil hjælpe mig igang...

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:13

missd:

Hej AMino

Sidder der én derinde som også mangler en makker/partner til at dele ideer/starte projekter om med så er det mig..

Jeg har altid gerne vil tale med en eller flere om ideer og evt. få det bringet ud på nettet, i håb om at fnde ngoel investor..

Har altid haft en drøm om at blive selvstændig, men mangler en partner så vi kan støtte hinanden..Sidder der én herinde som er iværksætter er det kun bedre, for så er du inde i mange ting...Håber at høre fra flere som er klar på at dele tanker eller tale om hvordan man kan starte noget op i håb om at det bliver en succes......

Eller en som gerne vil hjælpe mig igang...

Hej missd.

Det vil nok være en god idé, for dem som er intresseret, hvis du fortalte lidt om din baggrund, især de faglige, og hvor i landet du regner med evt. at starte op?

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31

Hej Rune

Helt enig....

Men er det muligt vi kan skrive via emails her????

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:37

Du kan skrive privatbeskeder på Amino, og derved udveksle emails. Du går ind i vedkomnes profil, og trykker på linket i venstre side. Det er ikke alle bruger du kan skrive privatbeskeder til, nogen har valgt kun at give tilladelse til at folk i eget netværk kan skrive pb.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)