Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilføj dit link i nyt seo venligt linkkatalog

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg tilmeldt. Held og lykke med siden. Big Smile

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Når et backlink er super nemt at skaffe som i en linkfarm, så har det typisk ikke den store værdi. Ja, somme tider har det ligefrem en negativ effekt, og det kan være et meget stort arbejde at ændre bagefter. Lyt fx til de interessante radioudsendelser på Webmasterradio.

Det kan være bedre at finde sider, som rent faktisk handler om nogenlunde det samme som ens egen side. Send en høflig og lidt beskeden mail til nogle af de gode sider, og I vil opleve flere muligheder.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkcentralen > Først og fremmest ser jeg absolut ikke andre linkkataloger som konkurrenter. Tværtimod endda! Så har jeg endnu flere steder at tilmelde mine links. Og hvis du absolut vil i duel, så er advertise.dk også mit katalog. Og der er ranker jeg bedre end dig søgemaskinerne, har flere links end dig og giver direkte links uden redirects... :) Slå den, mester :) (sorry venner, kunne ikke lade vær') hehe

Marcus > Ikke helt enig. Kommer sandelig an på hvordan det linkkatalog er bygget op. Jeg er absolut ikke bleg for at erkende, at Danskelinks.dk, der er ejet af en højt respekteret kollega i branchen, jeg er i tæt dialog med til daglig, absolut er Danmarks bedste linkkatalog. Vil du påstå, at et link fra danskelinks, der er en "linkfarm", ikke har nogen værdi?

Derudover kan jeg kun se gode resultater for mine egne SEO-kunder, når jeg tilmelder et link på advertise.dk, der bliver indekseret flere gange dagligt. Kan godt være advertise.dk ikke er Danmarks bedste katalog, men det er da tæt på, hvad angår den værdi et tilmeldt link får.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Og mange tak til alle for jeres tilmeldte links. Dog er jeg ked af at sige, at jeg desværre har afvist i hvert fald halvdelen af de links der var tilmeldt (ca. 10-15 links blev afvist). De var allesammen gode hjemmesider og jeg ville ikke tøve med at godkende dem, hvis I blot havde skrevet en mere uddybende og længere beskrivelse. Nogle links var tilmeldt med en beskrivelse på blot et par ord. Den går ikke. Der skal en længere beskrivelse ind, samt en unik beskrivelse. Et enkelt link har jeg afvist, da akkurat samme beskrivelse er tilføjet på advertise.dk ligeledes i dag. Samme beskrivelser går ikke.

Så hvis du har tilmeldt dit link på linkbyen.dk og det ikke er til at se nu, så er det blevet afvist pga. for kort beskrivelse. Tilmeld gerne igen, dog med en længere og unik beskrivelse.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rolig nu det var ikke ment så hårdt som det var sagt.

Mener blot at det ikke kan give meget at tilmelde et helt nyt site før der er gået et pænt stykke tid.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Køge
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er vi også tilmeldt. Med begge websites! :) .. 

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:

Rolig nu det var ikke ment så hårdt som det var sagt.

Mener blot at det ikke kan give meget at tilmelde et helt nyt site før der er gået et pænt stykke tid.

Hvorfor ikke? Hvis sitet bliver en success har man et link fra dem der har ligget der i lang tid, hvilket jeg ville syntes var bedre end et nyt link på et successfuld site. Hvis sitet ikke bliver en success... Meh. Et enkelt link fra et en ikke-successfuld site skader ikke.

 

--Nis.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har www.billigtisverige.dk og det er en guide til billig indkøb i Sverige.

Den består af et antal kategorier, som hver især beskriver et område. Det betyder at der er en kategori for rejser, børnetøj, radio TV, møbler, butikscentre etc.

Må jeg lave link i dit linkkatalog for hver kategori, med en god beskrivelse for hvert område, eller må jeg kun tilmelde min webside én gang? 

De bedste hilsner

Kim

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)