Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjælpe

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin S

Jeg har sendt en personlig email til dig med uddybende forklaringer til mine tanker. Lad mig vide hvis du ikke har modtaget den - hvis du har så kig på det og lad os komme videre (comments please).

 

Måske andre vil deltage i processen. Der er plads til alle som vil trække dette projekt igang. Bare sig til.

 

Jeg kan jo se at emnet trods forskellige vinkler har folks interesse - hvilket er godt!

 

Uanset hvilke holdninger du har smidt ind i debatten - ha'' en fantastisk dag! (alle vinkler bidrager til processen)

 

Brian

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/23/2006 4:27:51 PM Forfatter:Brian
Hej!

Jeg arbejder pt. med en idé til en ny hjemmeside - en anti jantelovs side. Visionen er at begrave janteloven og skabe en helt anden tilgang til det at skabe noget og det at nå mål som er lidt ud over det sædvanlige. At få folk til at indse deres potentiale - uanset hvad de foretager sig - og løfte folks bevidsthed.


Jeg vil via hjemmesiden nå bredt i befolkningen - dvs. skabe en landsdækkende bølge af helt anderledes vibrationer og tanker. Det vil jeg gøre via forskellige tiltag som jeg allerede har i støbeskeen.


For at komme i gang skal jeg bruge 50-100 tusinde kroner (regner jeg med). En tanke har været at finansiere projektet via 5-10 sponsorer som køber en eksklusiv placering/markedsføring på min side.


Min erfaring i den henseende er dog yderst begrænset, så det er her jeg har brug for lidt hjælp og gode idéer. Hvordan griber jeg det an? Hvordan sælger jeg mit projekt til mulige sponsorer/annoncører? Eller skal jeg gå en helt anden vej?


Jeg forestiller mig annoncører indenfor livsstilsprodukter - luksusrejser, biler, liebhaver ejendomsmæglere, mærkevarebutikker etc.


Håber på masser af hjælp/idéer/gode råd. På forhånd tak for hjælpen.


Hvis du er interesseret i temaet for min nye side så kig forbi den her side for lidt inspiration www.whatisthesecret.tv.


Med venlig hilsen

Brian Krogh


www.wealthandwellnessalliance.com



 


Brian, nu sidder jeg og læser dit oprindelige indlæg igen og bliver derfor nødt til at spørge lidt mere ind til dit projekt.

Jeg har forstået at du gerne vil ændre den almene danskers lidt negative/pessimistiske/begrænsende holdning til deres egne muligheder/potentiale samt måske endda deres tilsvarende syn på andres muligheder/potentialer.

Mit første spørgsmål må være om du har sat dig nogle mindre delmål som du vil dele med os andre? Som jeg ser det har du et ædelt mål, men det er lige så stort som hvis du gerne ville have alle danskere til at "spise sundt" eller være "god mod dyr".

Mit næste spørgsmål er om du har gjort dig nogle tanker om hvorvidt der faktisk er et marked derude? Hvorfor skulle den almene dansker være interesseret i at handle hos dig / besøge din hjemmeside?

Jeg gætter på at du allerede har gjort dig nogle gode tanker om ovenstående, men jeg er sikker på at du ville kunne få endnu flere konstruktive input ved at dele lidt flere informationer med os andre.


Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Galten Østjylland
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Til Bian:
Ideen med din vision er alså, at vi mennesker skal lære at være mere positive og se muligheder. Det er jo lige hvad mange mennesker gør. De tar på Kurser i Coaching i alle afskygninger for, at dyrke personlig og faglig udvikling. Der er Kurser for enhver smag.
( Opdragelse/uddannelse er også assertiv kommunikation - vi lære vel alle lidt mere hver dag.) 

Vi skal være så kreative / innovative i den globale verden - også lokalt...
Det kan tolkes af din plan, at den til forskel er de vise sten... Men nu er livet jo andet og mere end sort hvid. Send alle de Firmaer på nettet en tanke, som sælger de Kurser til de mennesker, der får et personligt og fagligt udbytte af de Kurser. Mange af Kurserne er jo ikke billige. Hvilke kompetencer tror du diverse HR folk i mange fagområder skal spende over for, at kunne bestride de typer job - bare som eksempel? Alså, er der ikke noget nyt i din ide. På web grandjeand.dk - om kommuikation, er et gyldent råd: Farv ikke dine holdninger i dokumenter du ligger ud på nettet... som den eneste rigtige sandhed - noget der er bedre end andres. 

Artikler / PDF
På http://www.nlp-europe.com Kan du gratis læse: Magien i det talte sprog - Når kroppen overdøver det du siger - Overskrid dine egne grænser - Lær at styre dine tanker - Hvad er en metaposition - Hvordan virker modalverber mv.

Artikler / Biblioteket
På http://www.aprokom.dk - Girafsprog - Ros hinanden og lev lidt længere - Sådan overlever du uden at dræbe kaniner - 5 skridt nærmere dit mål - Paretovs lov 80/20 % reglen - assertiv mv.

 http://www.grandjean.dk - http://www.sofiamanning.com
 
Link på nettet - er en mulighed at bruge...

nankai




 
 





Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej nankai....

Det er lidt sjovt - dine indlæg er meget kryptiske og svære at tyde meningen med.

 

Hvad prøver du på? Er din interesse at skyde idéer ned? Eller er du bare ude at lufte din enorme viden om diverse hjemmesider? Kan du ikke være lidt mere præcis hvis du prøver at fortælle mig noget.

 

Uanset hvad så tror jeg at du går helt forkert i byen angående de tanker jeg har - igen! (men bare rolig - jeg tager det som sjove indslag..... jeg kan nemlig ikke helt finde ud af dem)

 

Ikke et ondt ord fra mig - ha'' en rigtig god aften, måske jeg pludselig kan se hvad det er du prøver at fortælle mig.

 

Brian

 

PS! Hvis du er bange for at jeg er en platugle, så kan jeg berolige dig på stedet. Det ville være det sidste mine venner og forretningsforbindelser ville kalde mig (prøv at tro lidt på dine medmennesker - det gør masser af ting lettere)

Fra Galten Østjylland
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian

Jeg tror din mening er ærlig og oprigtig ment - men du kan vel fylde lidt mere på end det ene com link. Lærdom / pædagogik er der jo ikke noget nyt i, der er jo forskellige måder at gøre det på, og din ide er jo bare en af mange. På DR - Viden om kan du finde en test om de 7 inteligenser... Du kan også læse beskrivelse om dem på http://www.aprokom.dk Det kan jo være, at der var noget der du kan bruge...

Du kan jo uddybe dine tanker noget mere om den væsentlige forskel. Det basale er jo, at du gerne vil gøre dit til at alle mennesker kan udvikle sig personligt. Det er der ikke noget specielt i.

nankai 
Side 4 ud af 4 (35 indlæg)