Vi ønsker gerne at høre fra folk hvordan vi kan få ordentligt traffik på vores site: hotindex.dk Vi har tænkt på linkbytning og banner bytning, men er der nogen som kunne finde på at lave et samarbejde med os og stå for overnævnte af markedsføring, så skriv venligst en pm.
Jeg kan se den er til salg inde på qxl.dk - skriver du som potentiel køber eller er du lidt sent ude med disse overvejeler eftersom den allerede er sat til salg :)?
Du har bevæget dig ind i en branche, hvor det er ret svært af links exchanges fra sider udenfor din branche. Desuden har du ikke mulighed for PPC kampagner gennem søgemaskinerne og mht. en SEO strategi forstiller jeg mig en massiv konkurrence. Alt i alt, har jeg svært ved at se hvordan du skulle få trafik.
Nu har vi lavet et en søster side til hotindex.dk for at håbe på den kunne give nogle besøgende til hotindex.dk, tror i det også vil hjælpe lidt på trafikken? I kan se det her: hotindex.dk/julekort -Vi arbejder stadig på nogle flere kort.
Hvis i satser på organisk søgemaskineoptimering, så brug tiden og energien på de "slag" i kan vinde, og undgå de andre. Dette vil jeg gerne uddybe over mail.