Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig lige lidt feedback, ris eller rs

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:46

hi

lige en enkel kommentar ... jeg kan ikke lide den grå "skygge" baggrund. Den fjerner forkuset fra smykkerne og virker distraherende - men måske er det bare mig.

gazela.dk 40820055
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:48

Den grå hvide gradient du bruger i din navigations menu og i din banner menu er lidt forvirrende, og ja trækker lidt opmærksomhed fra det egentlige produkt.

Din header er simpel og flot og kræver ikke rigtig nogen ændring.

Du skal passe på med at bruge sølv, grå og sorte farver på din side. Smykker er generelt de sølv farvede og det vil falde for meget i med hinanden. Find en neutral farve som er behagelig at se på og som ikke tager fokus fra det produkt du skal sælge.

Med venlig hilsen

Martin Værum

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 09:18

Hej

Jeg synes, du skal placere nogle af de flotte billeder længere oppe, så man ser dem med det samme. På min skærm så jeg ingen billeder i starten, og nogle brugere gider faktisk ikke at rulle længere ned, men forlader blot siden.

Og så er der lidt problemer med orddeling: Betalings info (ét ord), Læder armbånd (ét ord) osv. I det hele taget mere tekst, mere info.

Den er enkel og overskuelig, jeg er enig i det med produktfokus (ovenfor). Med et par ændringer kan den blive super!

Held og lykke med det!

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:39

Jeres forside er ret lang, med en masse produkter, og bokse til at starte med, hvori der er noget tekst.

Den tekst kunne være rar at kunne trykke på. Indsæt nogle links så jeg kan trykke på det jeg lige har fundet interessant på jeres forside, og så se på det.

Under jeres betalingsinfo hvor i skriver hvilke betalingskort i understøtter, så smid lige mærkerne ind for de forskellige betalingsløsninger, og skriv ikke bare (visa elektron, Dankort) osv.. 

Overall, god side.

mvh. Løsningnu.dk

Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 01:53

Jeg er enige i det meste der sagt med den forvirende bagrund, og specielt i at de flotte produktbillder skal rykkes op på forsiden.

Jeg vil foreslå at det meste af teskten og billedet på forsiden implemteres i en smart topbanner (som gentages på alle sider) og der dermed bliver plads til produktbillederne.

Mvh

Max

Max Rogild www.maxr.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)