Hej aminoèr Jeg har i skrivende stund sat det sidste finish ind i en ellers saa fremragende forretninsplan, for min kommende internetvirksomhed. Og er derfor naaet til det punkt, hvor der skal findes penge til projektet. Jeg soeger derfor en investor der evt. har haft et kendskab til branchen (ikke et krav) ? Det handler i korte traek om at faa lavet et community for unge fra hele EU (dog med den nordlige del som indtjaeningskilde). Ideen og det unikke for sitet, er ikke set foer samlet i et. Men tingene hver for sig har de sidste 3-4 aar vist sig at vaere en stor succes i EU, isaer i dk hvor de sites samlet, er de mest besoegte blandt unge. Jeg har en rigtig god ide om hvor stor interesse det vil fange den store målgruppe, både i opstartsfasen og i de mange og store muligheder jeg har taenkt mig udvide forretningen med senere hen i forloebet.
Okonomisk del.
Indtjeningsmuligheder 1. aar : 1,7-2,2 mill.
Start kapital fra investor 300-400 tusind.
Det var kort og godt det jeg vil ud med i denne omgang. Men skriv endelig her i traaden hvis i vil vide mere, enten om projektet eller om min personlighed. Dybdegaaende sporgsmaal til konceptet svares ikke paa uden en "aftale/moede" er i hus. med seriose henvendelser kan jeg fanges paa mail : dennislarse@gmail.com
mvh Dennis
ºjeg undskylder hermed for manglende brug af danske bogstaver og ikke mindst mit brugernavn |
Dette er ikke ment som et bump, men mere som en ekstra info til evt. envestore.
planen med sitet/virksomheden er uden tvivl at blive det stoerste, mest foerende inden for denne branche om maalgruppe. Og jeg vil garantere at dette vil blive virkelighed indenfor meget kort tid. Isaer fordi jeg selv er blandt denne maalggruppe, og ved lige praecis hvad der vil kunne saelge, samt hvad kundensbehov er til et site af denne slags. Og selfoelelig det at der ikke findes noget lignende paa verdensplan.
Jeg ved ikke om det er dumt, ikke at smide flere tal op paa nuvaerende tidspunkt, men som min. vil virksomheden kunne indbringe 12 mill i det 3 aar.
Haaber dette gav et lille ekstra indblik i hvor jeg vil foere dette projekt hen. Og det har givet dig som investor lidt blod paa tanden til at hoere naermere.
mvh
dennis larsen