Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt alene ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er sikkert en masse der sidder "helt alene" og prøver at få en eller anden internet virksomhed op at køre. Mange fejler selvom ideen ergentlig er god. Man har ikke længere tid/energi/penge etc.

• Er der ikke nogen derude som har det som jeg ?
  • Skal vi ikke finde sammen og slå sites sammen !?
  • Vi tjener jo ingen penge på det i forvejen i forhold til den tid/energi vi har lagt idet !

Jeg starter hermed min liste og jeg søger en ærlig fornuftig partner, men ideer, gåpåmod, erfaring. Det er da bedre at få 50% af nogen end 100% ingenting.. og jeg har ikke brug for penge og vil ikke sælge mine sites, jeg vil bare gerne se der sker noget med dem. Måske kan du hjælpe

Mine sites:

1. Skisite
  2. Dyresite
  3. Dating site internationalt

Håber der måske er nogen der kan nikke genkendende til situationen..

Mvh Buhhhh

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:14

Hej,

Der er helt sikkert mange, som sidder med samme problem som dig. Det vigtigste er bare, at man erkender det og vælger at søge hjælp.
Men det afskrækker ofte de fleste "fritids-selvstændige", når man skal betale 3-4.000 kr. for at få en webshop-optimering, SEO, Adwords eller lign., mens det man egentlig bare har behov for er lidt sparring og evt. lidt gode idéer.

Jeg har en del små virksomheder (primært enkeltmandsejede/fritidsvirksomheder), som ringer til mig, blot for at vende nogle idéer, tanker eller få noget sparring. Det er som sådan ikke noget de betaler for. Hvis nogle af idéerne skal ud i livet, så er det ofte med mig som konsulent på sidelinjen (til en timepris af blot 250,00 kr.).

Men som sagt koster det ikke noget at sende mig en mail og vende et par tanker :)

Mvh.
Martin 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 4. Jan 08
Skrevet kl. 11:11

Hej Martin

Du har sikkert ret, men jeg har mere brug for en rigtig samarbejdspartner, over længere sigt, en der ved noget om de her ting og vil hjælpe mig videre mod også selv at være en del af det.

Ved ikke helt jeg forestiller mig måske man laver et selskab, hvor man hver især putter websites i og så kører man som partnere den retning.. men ved faktisk ikke helt hvad jeg har brug for. .. måske derfor denn tråd.

Buhhhh

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:18

Goddag Buhhh.

Du skriver meget om hvad du gerne vil have, men for at finde en god arbejdspartner, er du nødt til at specificere hvad du kan tilbyde.

Hvordan er dit gåpåmod, hvilke ideer og planer har du, og hvilke erfaringer kan du lægge i puljen?

Hvis du kan gøre dig selv interessant er der vel ingen grænser for hvem du kan samarbejde med, og hvad i kan opnå.

Nogle gange er selvransagelse også godt. Så når du forsøger at skitsere hvad du kan, så får du måske overblik over hvad du gerne ville kunne, og så arbejd på det.

Held og lykke med det.

Mvh Løsningnu.dk

Tilmeldt 4. Jan 08
Skrevet kl. 11:30

Det var et godt indlæg... tvinger mig til at tænke lidt over tingene...

Jeg er idé manden, jeg får altid ideer til alt muligt og elsker at køre brainstorming langt ud. Jeg er kørt træt i mine sider, jeg arbejder fuldtid og kører siderne hobbymæssigt. Det er synd for det er ikke nok. Jeg kan ikke programmere og det hæmmer en del. Jeg har brug for en samarbejdspartner der har infrastrukturen til at køre mine sider videre og op og når jeg har fået luft og pause er jeg på banen igen... Mine ideer er nok min force.

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:51

Super. Der er ikke noget mere værdifuldt end kreativitet :)

Så du er nok allerede godt stillet.

Håber du opdaterer os aminoer med hvad du finder ud af med tiden.

Mvh. Løsningnu.dk

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 11:56

Hej Buhhh,

Jeg hedder Bjørn Fridal og arbejde med webudvikling. Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om dine websites og ideer.

Hvis du er interesseret kan du kontakte mig på info [at] decode.dk

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Tilmeldt 4. Jan 08
Skrevet kl. 10:07

Hej Bjørn

Har skrevet flere gange til dig men intet hørt`:-(

Fra Odense C
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:10

Hej Buhhh

Jeg og min samarbejdspartner ku godt være interesseret. pt arbejder vi selv på at få lavet en webshop, derudover har vi hjulpet en del andre igang me deres hjemmesider..

Vores forcer er Markedsføring, programmering, design :)

Send en PM hvis det kunne have interesse.

Tilmeldt 4. Jan 08
Skrevet kl. 10:58

Vi kunne åbenbart ikke blive enige om kontrakten. Så jeg leder stadig efter en samarbejdspartner, hvis nogen skulle have interesse.

Mvh Buhhhh

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)