Vi er sikkert en masse der sidder "helt alene" og prøver at få en eller anden internet virksomhed op at køre. Mange fejler selvom ideen ergentlig er god. Man har ikke længere tid/energi/penge etc.
Jeg starter hermed min liste og jeg søger en ærlig fornuftig partner, men ideer, gåpåmod, erfaring. Det er da bedre at få 50% af nogen end 100% ingenting.. og jeg har ikke brug for penge og vil ikke sælge mine sites, jeg vil bare gerne se der sker noget med dem. Måske kan du hjælpe Mine sites:
Håber der måske er nogen der kan nikke genkendende til situationen..
Mvh Buhhhh |
Hej,
Der er helt sikkert mange, som sidder med samme problem som dig. Det vigtigste er bare, at man erkender det og vælger at søge hjælp.
Men det afskrækker ofte de fleste "fritids-selvstændige", når man skal betale 3-4.000 kr. for at få en webshop-optimering, SEO, Adwords eller lign., mens det man egentlig bare har behov for er lidt sparring og evt. lidt gode idéer.
Jeg har en del små virksomheder (primært enkeltmandsejede/fritidsvirksomheder), som ringer til mig, blot for at vende nogle idéer, tanker eller få noget sparring. Det er som sådan ikke noget de betaler for. Hvis nogle af idéerne skal ud i livet, så er det ofte med mig som konsulent på sidelinjen (til en timepris af blot 250,00 kr.).
Men som sagt koster det ikke noget at sende mig en mail og vende et par tanker :)
Mvh.
Martin