Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes du om mit site?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Mind Freak.dk, Eksamensklar.dk, Shoppers Nation, 

Step it up - på facebook

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser rigtig godt ud, Mikkel! Det er godt bygget op, og ret smart i design, look og såmænd også i brugervenlighed.

Det eneste problem er den ufatteligt skarpe pink farve, der stikker små syle ind i mine stakkels øjne. Kan man ikke tone farven bare en smule ned - det forstyrrer virkeligt læsningen. Synes også du med fordel kan vælge en mindre og måske grafisk pænere skrifttype.

Ellers ser det som sagt fedt ud.

vh Jakob Christiansen - freelancejournalist og tekstforfatter

Fra Ringsted
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Tak for de fine ord og de gode råd. Netop skrifttypen, - har du nogle gode ideer her, er der en skriftype som du ved er særligt brugbar?

Mind Freak.dk, Eksamensklar.dk, Shoppers Nation, 

Step it up - på facebook

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht skrifttyper skal du nok spørge en webdesigner, som har mere viden på det område end mig. Men mon ikke, der findes nogle stykker af dem herinde.

vh Jakob Christiansen - freelancejournalist og tekstforfatter

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Fin side. Prøv med en skrifttype lignende Verdana.

Mvh Morten

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin hjemmeside - dog synes jeg topbanneret skifter aalt for hurtigt, og jeg ville egentligt foretrække at det overhovedet ikke skiftede flere på gange på samme side, men at alle billederne blev tilfældigt udvalgt når du går ind på en ny side - kan du følge mig?

Derudover synes jeg du skal slette kanten der er i tabellen under "hvor kan du bruge shoppersnation?" - den forstyrrer og ødelægger det trendy look (style="border: 0px;"). Og så synes jeg også du bør lave en geografik opdeling på hvor man kan bruge kortet - det er fint, at der er 100-200 steder man kan bruge det, men hvis ikke et af dem er i nærheden af en selv, er det jo ligemeget :-)

Og så ved jeg ikke om in-frontmedia er dit site? Den er skide flot, men der skal kigges på søgemaskineoptimering. Den er umulig at finde på google, ikke engang en søgning på in-frontmedia.dk får hjemmesiden frem. Det samme skal der i øvrigt på shoppersnation. Det er penge der kan betale sig, hvis du får et bureau til at kigge på det. :-)

Fra Køge
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 05:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.. 

Det er et rigtig lækkert site, nemt og finde rundt  og virkelig flot design. 
Lige hvad en hver kunne bruge. Glæder mig til at se endnu mere til dig og konceptet i fremtiden ((-;  

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker hjemmeside. Godt du opretholder det grundlæggende i designet og benytter det hele vejen igennem.

Jeg er enig i at banneret skifter lidt hurtigt, er normalt aldrig glad for interaktive billeder der skifter for hurtigt.

Men overall, god side :)

 

mvh. Løsningnu.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Generalt en god side..

Syntes dog godt i kunne opdele efter post num eller land område hvor man kan bruge kortet!
Jeg gider ik sidde og kigge hvad jeg kan få ud af at bruge mit kort i nord jylland hvis jeg bor i kbh! Står man så og ved man skal til nord jylland så er det meget nemmere og mere overskueligt lige at slå stedet op.

Jeg kunne også godt bruge noget mere info omkring jer, hvad jeres baggrund er, nogle navne!

Sidst, så lige en nedtoning af den pink farve, gør den evt mørke som der er blevet sagt!

Ellers super fed side, og godt koncept der er masser af potentiale!

Alt om forex (valutahandel) - Se også vores managed account program

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet er rigtig lækkert syntes jeg.

brugervenlighed er god, og farverne syntes jeg passer godt.

Nogle ting hopper dog lidt når man klikker rundt indtil siden lige er loadet, men superfedt.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)