Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointshop system

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. :)
Jeg går og skal lave en pointshop, hvor man klikker på reklamer, tjener points osv... Tror i kender det. :-)

Jeg vil høre om der er nogle som kan give mig et tilbudt på et sådant system, som både er sikkert og henter oplysninger, når man har klikket og udført en opgave, helt korrekt! :-)

Mvh,

Mads Kjærgaard

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:55

Hej Mads

Som du måske ved er det en rimelig stor process at definere den slags, men send mig en mail på mmc@mc-solutions.dk så kan vi prøve at kigge på det.

Dbh

Mikkel Christensen

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:26

Jeg har en kollega på kontoret, som er ved at lægge sidste hånd på et ret interessant administrations interface til lige netop pointsites.
Har løbende kigget lidt med over skulderen og det ser både brugbart og brugervenligt ud... hvis du gerne vil vide mere så smid mig dine kontaktdata, så giver jeg dem til ham.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 14:40

Hey mester, nu har jeg selv ejet pointsites men gør det ikke længere, for at være ærlig overfor dig tror jeg du skal skynde dig, jeg tror personligt snart at points sites har haft sin tid, ellers skal du finde på noget unikt hvor du kan fange folks opmærksomhed, nok et niche site lidt ala www.gratiskondom.dk :).

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 17:05

Ørts:

Hey mester, nu har jeg selv ejet pointsites men gør det ikke længere, for at være ærlig overfor dig tror jeg du skal skynde dig, jeg tror personligt snart at points sites har haft sin tid, ellers skal du finde på noget unikt hvor du kan fange folks opmærksomhed, nok et niche site lidt ala www.gratiskondom.dk :).

Har også min helt egen unikke ide. :-)

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:01

Hej Mads

Vi kan godt give et tilbud. Men vi bliver nok nød til at få lidt flere informationer om hvad der ønskes af systemet før vi kan give et bare nogenlunde retvisende estimat.

Har du mulighed for at kigge forbi vores kontor i Århus? Så giver vi en kop kaffe og et foreløbigt estimat Big Smile

Du kan fange mig på psj@taketwo.dk eller 40685707 hvis vi skal have arrangeret et møde eller hvis du blot vil høre mere om os til at starte med.

Mvh Peder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)