Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil Du Udleje Jukeboxe På Vest & Midtsjælland?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi ønsker at dække Sjælland endnu bedre, ønsker vi at starte en afdeling op der primært skal dække Vestsjælland og delvist Midtsjælland.

Kapitalbehovet er ganske beskedent, da vi stiller det meste materiel til rådighed.

Vi er ikke et franchise selskab så der er ikke tale om reel franchising, men om et samarbejde.

Du skal regne med at firmaet primært vil være deltids, ihvertfald i starten.
Der vil være arbejde fordelt på både hverdage og især weekend.

Arbejdet kræver en rimelig fysik og lidt teknisk snilde.

Har det din interesse, må du meget gerne sende os en email med lidt information om dig selv, herunder hvorfor du mener, at være en potentiel samarbejdspartner for os.
Vi ønsker kun seriøse henvendelser og svarer ikke på spørgsmål omkring økonomi osv. i første omgang.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:47

Hej Allan

Det er lidt ærgeligt at lave sådan et indlæg, når det ikke er muligt at komme ind på jeres hjemmeside og læse lidt om hvem i er, etc.

Du må meget gerne give lyd fra dig på morten@wideeyes.dk når sitet er kommet op igen, da jeg godt kan være interesseret i et samarbejde.

Hilsen Morten

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:32
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:41

Hej  Morten
Jeg ved ikke om der har været en kortvarig fejl, men som Diness skriver, virker sitet fint.

Du kan også se lidt på www.DanskPartyService.dk som også er vores (firmaerne er blevet slået sammen)

Jeg sender dig også en email.

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 11:07

HEI ALLAN!

Kan godt se jeres idé, men lige præsics nordvestsjælland altså nord for holbæk, vil i få en del kamp til strengen, min mand ville starte op heroppe for et par år siden men opgav hurtigt idéen, da der faktisk er ca. 5 firma der tilbyder jukebokse og andet til en god fest.

De har sat sig godt på markedt heroppe. så nord for holbæk vil jeg ikke tro i kan få fodfaste.

Med Venlig Hilsen

Desirée

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 15:00

Hej Desiree, tak for dit indlæg. Konkurrence ser vi såmænd ikke som et problem, selvom det naturligvis ville være nemmere uden :-) Vi leverer i forvejen jævnligt i det område, selvom vi er nødt til at opkræve ekstra for kørsel. En stor del af vores kunder ligger i Storkøbenhavn, og der er vel mindst 30 andre jukeboxfirmaer der dækker det område.

Din mand skal såmænd være meget velkommen til at kontakte os, hvis han stadig har blod på tanden :-)

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 10:38

har prøvet og skirve en mail til dig.

men har ikke hørt fra dig

Hilsen

Dennis

desirees mand

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 13:15

Hej Dennis

Hvis du sender mig en udførlig email med lidt information om dig selv, herunder hvorfor du mener, at være en potentiel samarbejdspartner for os, hvad du kan tilbyde osv. så skal jeg se nærmere på det.

Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:53

Hvis dit indlæg har et egentligt formål, bør du nok give en begrundelse for din holdning samt skrive nogenlunde pænt - bare et godt råd.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)