Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på mit site

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har nu brugt ca 3 månder på at bygge et site hvor man som familie kunne møde andre og lave nogle fælles aktiviteter og snakke om stort og småt. Nu ville jeg bare høre hvad andre syntes og om der er nogle ting som i syntes skulle laves om eller som helt mangler. www.hejfordig.dk

På forhånd tusinde tak

Niels

PS. siden vil komme til at koste lidt for brugere

Niels Norspang

www.lampecity.dk

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Navnet hejfordig.dk giver ingen mening - hvordan relaterer det til familie aktiviteter?

2. Designet er mørkt og kedeligt. Baggrunden er alt for gennemtrægende, prøv at lave en grå baggrundsfarve, hvor farvekoden er #f2f2f2. Og ændre den neon-agtige skrift til noget blåt.

3. Jeg tænkte neon-lys da jeg kom ind på siden? Hvor er billederne af de legene børn på legepladsen og de pensionisterne der spiller cricket? Billeder giver din side liv.

4. Generelt er der for meget støj på siden, synes let ikke der er nogen harmoni mellem farverne.

5. Kan se du har hevet dit "design" fra en template til phpbb2 - var der ingen der relaterede til familie der og ikke til vinter i rummet?

6. Jeg tvivler meget for at sige det mildt på at nogen ville BETALE for denne service udfra hvordan det ser ud nu.

 

Jeg tror du skal tænke over hvad en bruger tænker når han kommer ind på siden, i stedet for at tænke på hvad DU synes der er flot.

 

mvh

Peter.

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Holbæk
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Jeg er enig med dig at HejForDIg.dk ikke helt giver mening men det var hvad jeg havde som passede bedst. Har tjekket en masse navne men er stadig ikke kommet på noget jeg kan bruge.

H vis du klikker på "banneret" øverst skifter billedet og der er billeder af børn der leger etc.

Resten vil jeg tage op til overvejning

 

Takker for dit hurtige svar

 

Niels

Niels Norspang

www.lampecity.dk

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min mening er, at din side ikke "udstråler" det, du mener, den skal være! Jeg bliver ikke inspireret til at søge, lede eller komme med indlæg. At de synlige indlæg så alle har engelske overskrifter, kan også tage modet far nogle.

Jeg tror, du kommer i stærk konkurrence med Facebook. Hvis man sidder alene, fordi man har børnene, ønsker fælles skovtur etc. etc. tror jeg, man ville slå det op i Facebook og se, hvem der reagerede.

Men med et godt navn ("vil-du-med", "familie-siden" .... tænk selv videre) og en del markedsføring/presseomtale - så måske........

 

 

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv, der var en som havde spamet siden og lagt en masse på siden på engelsk( er blevet fikset).

Jeg har fjernet de billeder i toppen som enligt bare var med i stylen da jeg hentede den og lagde den ned.

Ellers kæmper jeg med at finde et godt navn til siden så hvis der er nogen med gode ideer er i meget velkommende

Og tak for tilbagemeldingen

Niels

Niels Norspang

www.lampecity.dk

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tænker på noget som familiada.dk

ellers for meget tekst i bannen på toppen, gør det simplere .. mindre busy, som der blev foreslået

 

gazela.dk 40820055
Fra Odense C
Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig i at der er for meget støj på siden, man mister hurtigt overblikket. Vis kun ting som er relevante for brugeren og som de har behov for at se.

Mht. betaling, så får du aldrig folk til at betale for sådan en side. Sats hellere på at lave siden så god at folk kommer igen og igen, og så må du tjene penge på reklamer.

Lige et par hurtige forslag til navne som er ledige: aktivfamilie.dk eller familia.dk ?

Held og lykke med siden.


Side 1 ud af 1 (7 indlæg)