Jeg har lige startet siden www.techguru.dk | IT-Iværksætter Debatten, siden fokusere på IT delen af iværksætteri, den kommer (forhåbentlig) til at blive en kæmpe forum med massere af aktive brugere som vil hjælpe hinanden med alle mulige IT relaterede problemer.
Meld jer ind allerede idag og bliv del af en kommende stort community for iværksættere.
Der er også stablet en konkurrence på benene .
Når der er kommet de første 100 brugere på siden vil der blive trukket lod om 2 x Biografbilleter til hvilket som helt biograf i landet med GUF og det hele. incl.*.
Dette forsætter, så når der er kommet 500 Brugere vil 1 heldig få mulighed for at få en komplet CMShjemmeside med hele moliviten helt gratis eller en PHPprogrammør til rådighed, Gratis.
Kategorierne er mere eller mindre identiske med tilsvarende kategorier her på Amino - Amino har i skrivende stund 26.726 brugere.
Jeg vil forvente at de 26.726 brugere, hellere stiller deres relevante spørgsmål her på Amino, hvor der er 26.725 andre brugere der kan svare på dem, end på et forum hvor der i skrivende stund er 4 medlemmer.
Kort sagt : Det er et hestearbejde uden lige at få en kritisk masse af brugere, især når der findes en så velbesøgt "konkurrent" som f.eks. Amino.dk
Det er derfor jeg ikke tror på projektet har en synderligt lang levetid - Men hvis det går godt, så skal jeg naturligvis gerne ønske jer tillykke med jeres bruger nummer 5.000 når/hvis I kommer så vidt.