Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT-Iværksætter Debatten | www.techguru.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle Amino'er

Jeg har lige startet siden www.techguru.dk | IT-Iværksætter Debatten, siden fokusere på IT delen af iværksætteri, den kommer (forhåbentlig) til at blive en kæmpe forum med massere af aktive brugere som vil hjælpe hinanden med alle mulige IT relaterede problemer.

Meld jer ind allerede idag og bliv del af en kommende stort community for iværksættere.

Der er også stablet en konkurrence på benene .

Når der er kommet de første 100 brugere på siden vil der blive trukket lod om 2 x Biografbilleter til hvilket som helt biograf i landet med GUF og det hele.  incl.*.

Dette forsætter, så når der er kommet 500 Brugere vil 1 heldig få mulighed for at få en komplet CMS hjemmeside med hele moliviten helt gratis eller en PHP programmør til rådighed, Gratis.

* Bland de 100 brugre.

Med Venlig Hilsen
Yusuf Erdogmus

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:39
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:43

Umiddelbart ligner kategorierne en kopi af en række af kategorierne her på Amino...

Jeg tvivler på at projektet kommer ret langt ud over stepperne.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:45

Det er danske ord som er sammensat i sådan en rækkefølge at de danner en sætning :) som giver mening.

Kan du komme med en begrundelse på Hvorfor du tvivler på at projektet kommer ret langt over stepperne?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:56

Kategorierne er mere eller mindre identiske med tilsvarende kategorier her på Amino - Amino har i skrivende stund 26.726 brugere.

Jeg vil forvente at de 26.726 brugere, hellere stiller deres relevante spørgsmål her på Amino, hvor der er 26.725 andre brugere der kan svare på dem, end på et forum hvor der i skrivende stund er 4 medlemmer.

Kort sagt : Det er et hestearbejde uden lige at få en kritisk masse af brugere, især når der findes en så velbesøgt "konkurrent" som f.eks. Amino.dk

Det er derfor jeg ikke tror på projektet har en synderligt lang levetid - Men hvis det går godt, så skal jeg naturligvis gerne ønske jer tillykke med jeres bruger nummer 5.000 når/hvis I kommer så vidt.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 10:49

For mig at se er der kun en "under construction"-side pt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)