Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad har du brug for på vores site ?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

I kontrast til den megen positive omtale vi har fået for vores lokaler og koncept. Så får vi en noget blandede kommentarer for vores site! Derfor ville det glæde os, hvis nogle af jer amini´ ville give feedback på, hvad I ønsker der kunne være mere!

www.laoficina.dk

Det kunne i særdelshed være givtigt hvis vi kunne få kommetarer både fra folk der har besøgt os og fra folk, der ikke har besøgt os endnu.

På forhånd tak

mange hilsner fra

La Oficina

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet er helt okay, selvom footeren nok skal lidt længere ned og menu'en ude i højre side kan godt laves pænere. Rent teknisk indeholder den de samme fejl som alle danske website udviklere laver - spørg mig ikke hvorfor, men niveauet i Danmark er ikke ret højt.

Jeg kan godt ordne alt det tekniske gratis mod at jeg får et hidden link (usynligt) til min nyhedswebsite som kommer online om nogle ugers tid. Send mig en pm hvis i skulle have interesse.

Ulrik

Ulrik M (18) - Umba
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere billeder af de muligheder man vil få. Arbejdspladserne. Forholdene osv.

Og så en højere åbningstid. Jeg ville komme og arbejde hos jer, hvis åbningstiderne var længere end 18.00. Jeg står selv først op kl. 10-11

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

umba:

Jeg kan godt ordne alt det tekniske gratis mod at jeg får et hidden link (usynligt) til min nyhedswebsite som kommer online om nogle ugers tid. Send mig en pm hvis i skulle have interesse.


Først lige en kommentar til det her. Jeg vil ikke anbefale nogen at tage imod hjælp, der kræver indsættelse af skjulte links. Den slags er absolut ikke populært hos Google, så det er en unødig risiko at løbe.

Og så til La Oficinas hjemmeside. Jeg har ikke besøgt jer, men har efter et tidligere besøg på jeres hjemmeside tænkt "fedt koncept" og "virkelig brugbart for nye iværksættere". Altså blev jeg solgt på ideen bare ved at besøge hjemmesiden.

Hvis jeg skal komme med lidt kritik, kræver det lidt for mange klik rundt på siden at samle den væsentligste information sammen (med mindre man hurtigt finder vej til download-siden). Jeg ville foretrække lidt mere in-your-face info med de vigtigste informationer om, hvad I laver, hvad det koster og hvad man får for pengene.

 

Fra Næstved
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 136
Fra  Snabelfant.dk Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

... og så kunne det være rigtig fedt hvis det var muligt (for medlemmer?) at booke lokalerne direkte på hjemmesiden! Eller er det allerede det, og så bare mig der ikke kan finde det? I givet fald skal det gøres mere synligt ;-)

Ellers en rigtig flot og indbydende hjemmeside! Jeg er helt vild med skrifttypen der er benyttet :-)

- Peter

Overtøj til børn i alderen 1-10 år

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 56
Fra  birgitteholm.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Først vil jeg sige, at jeg synes hjemmesiden er meget indbydende - det er virkelig flotte billeder og design.

Der er en ting, jeg er i tvivl om, og som jeg har rodet rundt efter på siden:
Jeg kan ikke finde ud af om I udlejer kontorer.

I skriver:
"La Oficina er en medlemsklub, La Oficina er et kontor og La Oficina er en café"

Held og Lykke

Mange hilsner fra

Birgitte

Fra Århus
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Grayzone nævner det mangler der flere billeder af jeres hjemmeside. Da jeg læste om jeres koncept var vigtigste for mig at se hvilke omgivelser man ville få mod et medlemsskab.

Kunne desværre kun finde et enkelt billede: http://www.laoficina.dk/huset/husetligenu.htm

Der må meget gerne være en masse mere tekst om jeres koncept. Til brugerne der har en mere latent efterspørgelse efter jeres produkt, opdager ikke dette behov efter at have fundet jeres side.

En simple fordele og ulemper kunne være sagen. I kan måske finde inspiration hos en af jeres kollegaer fra Århus:

http://lynfabrikken.dk/

 

Held og lykke med projektet.

Venlig hilsen

Anders Lynderup

 

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
Først lige en kommentar til det her. Jeg vil ikke anbefale nogen at tage imod hjælp, der kræver indsættelse af skjulte links. Den slags er absolut ikke populært hos Google, så det er en unødig risiko at løbe.

Det er en skrøne og google bot kan ikke se forskel på hidden links og normale links, men du har ret i at google skriver i deres SEO guide at det ikke er en god ide og bør undgås, men jeg understreger lige igen at googlebot ikke downloader stylesheets.

Ulrik

 

Ulrik M (18) - Umba
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

umba:

Det er en skrøne og google bot kan ikke se forskel på hidden links og normale links, men du har ret i at google skriver i deres SEO guide at det ikke er en god ide og bør undgås, men jeg understreger lige igen at googlebot ikke downloader stylesheets.


Det er fint at være skråsikker, men nu glemmer du at tage højde for f.eks. muligheden for at skjulte links bliver opdaget manuelt og meldt til Google. Konsekvensen kan være, at ens hjemmeside bliver smidt ud af Googles indeks, og det er en dum risiko at løbe for lidt webside-hjælp.

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Din bekymring er ubegrundet. Google sletter ikke websites fordi de har 1,2 eller 3 hidden links, men vælger man tilgengæld at have 50 hidden links så vil det for det første have en negativ indflydelse på din google page rank, men du risikerer også at blive opfattet som en ondsindet website og banned... Bye Bye /wave

Jeg har personlig aldrig hørt om en seriøs website der er blevet banned hos google for at bruge hidden links, men lad det nu ligge :P

Godnat

Ulrik

Ulrik M (18) - Umba
Side 1 ud af 3 (27 indlæg)