Så er jeg ved at være færdig med et nyt projekt, og vil gerne have lidt feedback på websitet... I kan finde sitet på www.Jerds.dk Mine planer med sitet er at der løbende skal være forskellige former for konkurrencer, så hvis der er nogle af jer der har nogle ting i gerne vil udlodde kan vi sikkert godt finde ud af det ;) Det samme gælder hvis der er nogle af jer der er intresseret i at annoncere på sitet - Så kan vi også finde ud af det... Jeg har arbejdet på sitet i et godt stykke tid nu, så har sikkert set mig blind på nogle fejl, så det kunne være lækkert hvis i fandt nogle fejl/mangler/forslag, så sitet kan blive endnu bedre :) Til markedsføring af sitet har jeg lavet en plakat sammen med en af mine venner - Den finder i på www.Jerds.dk/ad_jerds.gif Kom gerne med kommentarer til den også :-) På forhånd tak Jesper Nedergaard Jepsen |
Feedback på website
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Hej Jesper, Jeg har kigget lidt på dit site, og jeg tror hurtigt at man kan blive afhængig ![]() Men jeg må indrømme at jeg var tæt på at skøjte videre med det samme, for mit første indtryk var, at det drejede sig om spil til mobiltelefonen. De små ikoner som viser de enkelte spil minder meget op dem man ser i reklamer for mobilspil. Jeg synes helt klart at du skal bruge lidt krudt på forsiden på at fortælle at det er flash spil det drejer sig om. Og så en lille "skønhedsfejl": Få lavet så man kan komme tilbage til forsiden når man klikker på logoet... mvh Carsten |
Hej Jesper, Flot og ren site du har. Jeg kan nu godt lide både dine farver og opbygning, og den generelle navigation er fin. Godt udvalg af spil! Det skal nok blive en populær side Af ting som jeg ville gøre noget ved: - Præcis som Carsten siger. Lav dit jerds logo om til et link tilbage til din forside. (Det er vane hos mange, og de skal nu bruge tid på at finde dit Forside link) - Jeg syntes dine ads er ok placeret, pånær den partner-ads du har på forsiden. (Gider ikke se reklamer om dametøj eller sko når jeg er på en spil side) - Få valideret dine sider http://validator.w3.org - Hvis du vil få dine nuværende Adsense ads til at blive mere præcise bør du få lidt mere tekst ind på siderne. (En del af siderne består kun af billede + titel på spil) Kunne evt udbygges med en mindre beskrivelse over hvert spil til at få content level op. - Få lavet dine meta tags på alle sider, og gør den unik iforhold til indholdet på hver side |
Fin side, gode farver - men er det et standard design/script? Jeg føler jeg har set det hele før, men kan selvfølgelig tage fejl :) |
Ja - Du har sikkert set systemet før, da det er et jeg har købt, der er dog ikke så mange af dem i Danmark, så mon ikke det går? :) Jeg siger mange tak for jeres kommentarer - Så er der da lidt at gå igang med :D Skal dog lige have fundet på nogle flere metoder at markedsføre sitet på... |
![]() |
Fik et lille smil på da jeg fik en anden side til godkendelse i mit system. Ligger godt nok tæt op af dit :) http://www.arcade101.com/ Se evt hans måde at bruge ads på. Kan være du kan lure lidt af |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)