Hvis du/ I har behov for en førstehjælpsinstruktør til undervisning af jeres elever eller medarbejder så er I velkommen til at kontakte mig. Det gælder alle såvel køreskoler, firmaer, institutioner o.s.v.
Jeg er uddannet førstehjælpsinstruktør fra Beredskabsstyrelsen og underviser for bla. AOF og Dansk Røde Kors.
Jeg kan endvidere informerer at jeg har mit eget førstehjælpsudstyr og er medlem af FSFI.Jeg kan undervise på hverdage om aftenen eller på Weekend når som helst.
Jeg kan kontaktes via e-mail: rao3@hotmail.com eller via tlf. 29 72 75 82
Jeg er meget fleksible i mine tilbud som gør at alle kurser er skræddersyet til hvert enkelt firma og deres behov.
Så snart du ved hvad dine kursister, medarbejder o.lign. skal bruge af kursus og hvad den skal indeholde så kan jeg kigge på det og se hvilket kursus der vil passe ind bedst.
Jeg kan til info oplyse at jeg er medlem af FSFI som er en forening for selvstændige førstehjælpsinstruktør. Dermed kan jeg udstede mine egne beviser.
Håber det var svar på dine spørgsmål men ellers send en mail og jeg vil besvar den hurtigst muligt.