Jeg søger forretningskoncept på partnerbasis, som selvstændig eller i anden konstruktion, da jeg netop har afviklet mit tidligere erhvervsmæssige engagement gennem 7 år, grundet forringede markedsvilkår. Er i starten af fyrrene, bosiddende i Nordsjælland med alsidig baggrund indenfor opstart og drift af virksomheder, med spidskompetancer indenfor salg & telemarketing, projektudvikling/optimering, kursusvirksomhed, ledelse og rådgivning. Har stor erfaring og succes med igangsætning og salg af nye koncepter indenfor reklame & medier, internetrelaterede koncepter, men har også beskæftiget mig indgående med formidling af finansielle produkter og investeringsløsninger samt HR-relaterede services. Imidlertid bevæger jeg mig frit på tværs af brancher, idet mine kernekompetancer indenfor rådgivning, salg, projekthåndtering, ledelse og coaching er metodebestemt, og derfor ret brancheuafhængig. Jeg er som person udadvendt, målrettet, dynamisk, positiv, humoristisk, velformuleret, troværdig og både kreativ og systematisk i tankegangen samt forhandlingvant på alle niveauer. Har du et bud på et forretningskoncept der matcher mine kompetancer, med stort vækst- og indtjeningspotentiale, en veldefineret målgruppe og iøjenfaldende kundefordele, så skriv enten her eller fortroligt på mvaz@sol.dk Diskretion loves og fordres. Tak for din interesse :-)
|
Hej mit navn mustafa Gultekin...
jeg er en ung mand på 31 år, jeg har på det seneste overvejet at starte noget op selv, men jeg er os fleksjobber så mine muligheder for at starte noget op selv er begrænset da jeg jo er fleksjobber..
men jeg har nogle ideer og søger faktisk en partner...
1. ide er at starte et firma op som skal hjælpe fleksjobber for at komme i arbejdsmarkedet, jeg ved at det er noget med men får 40-60.000 kr for hver fleksjobber man skaffer job for....
2. ide er jeg tænkte at markedsføre Tyrkiske kolonial vare i det Danske supermarked kæder, da jeg ved at flere små grønthandler går konkurs, på grund af den hårde konkurence,samt har jeg relationer til levrandør indenfor branchen...
men skriv hvis nogle af ideerne lyder postivt..
Hilsen....
Mustafa Gultekin.......
Mail: Mustafa-1287@hotmail.com