Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banner reklame på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

www.infobold.dk og vil have banner reklame øverst på siden men hvordan får jeg det hvad skal jeg gøre

og så hvordan man får det bag det hele

Lige som her: http://www.bold.dk/

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 11:56
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 12:04

Du har sikkert modtaget noget kode fra den partner der skal have reklame, det ligger du ind i koden på den side, hvor du skal have reklamen og derefter uploader du filen til serveren via ftp.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:19

efb-freak:

Har reklame klar, men hvordan laver jeg min side sp jeg kan have det skal jeg gå ind i ftp og rette eller hvad ??

Jeg kan se, at det er en Wordpress-installation, du har. Så kan du ændre på ret meget i dit normale brugerinterface.

Hvis det drejer sig om mindre reklamer, kan du f.eks. indsætte en såkaldt tekst-widget i en af dine to sidebars og her indsætte den html-kode, som du får fra partnerprogrammet. (Det gøres let under "Design" - "Widgets").

Vil du indsætte en specifik reklame direkte i et indlæg, kan du i skrivevinduet skifte fra visuel til html (ved at klikke på det faneblad lige over skrivefeltet) og indsætte din reklame-html-kode her.

Alternativt kan du overveje at bruge nogle af de plugins, som findes til at styre indsættelse af reklamer på din side.

Og i sidste instans kan det være, at du får brug for at få kodet lidt om i selve dit wordpress-tema for at få reklamerne vist, som du vil have dem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)