Hej Jeg vil lige høre om der skulle være nogle "kloge tal/økonomi" hoveder til rådighed? Som måske kunne hjælpe mig med, at få gennemgået mine tal. Der er dog ikke de store finanser at råde med. Men en snak og lidt ødslen af viden kunne måske være nok. :) Jeg har i 3 år drevet murerforretning. Og det har så at sige været lidt op ad bakke, men dog lærerigt. Jeg er i en situation hvor jeg nok mangler lidt rådgivning til at trimme min forretning. "Hvis man da kan sige det sådan" Jeg er nok en smule presset. Da jeg har fået en del gæld fordi jeg har været uheldig. Og nok lavet lidt fodfejl i starten. Der er da udsigt til, at ordrebogen skulle blive ved at være nogenlunde. Så der skulle være basis for at drive forretning fremover. Jeg er fra Holstebro. Så en der bor i nærheden ville nok være det bedste. På forhånd tak
Madsen´s Murerfirma |
Hej!
Hvad er dit problem helt præcis.......er det det talmæssige eller nærmere strategier.
Vi har udviklet nogle makromodeller i Excel, som beregner konsekvenser lynhurtigt, bare
man fodrer systemet med tal. Men det er vel ikke det du efterlyser?
Hvis du ønsker personlig rådgivning face to face, så er det nok bedst, som du selv skriver, at bruge en
rådgiver fra dit nærområde.