Hejsa alle Ja jeg ved godt den er gammel, men næste gang en eller anden idiot ringer med et godt tilbud, kan man ty til http://vibrugerikke.dk/ , det er for sjovt, og det virker, bruger den selv tit, når de dumme annonce sælgere ringer og vil have mine penge. |
Hej Alle
Jeg synes ikke at det bruger vi finten er særlig cool, basalt set kan jeg ikke se at argumentet i det er skulle være iorden at svarer tilbage som en idiot, fordi nogle spørger en om noget idiotisk.
Det med at gøre grin og nar af telemarketing medarbejdere, virker også lige lovligt nemt. De fleste af disse har jobbet, fordi der ikke var så meget andet at få, der er højst sandsynligt ingen af der er kandidater til at blive den næste Henning Dyremose. De er efter min erfaring sjældent onde, men måske nogle gange lidt naive omkring hvad de laver (Hvis de altså arbejder for de såkaldte fupfirmaer).
Jeg bliver selvfølgeligt også irriteret over tele-sælgere, men skønner mig også altid at sige høfligt nej tak, hvis altså jeg ikke er interesseret i produktet.
Der er i min hverdag, slet ikke tid til at mobbe telesælgere det har jeg simplethen for travlt til.