Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

http://vibrugerikke.dk/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle

Ja jeg ved godt den er gammel, men næste gang en eller anden idiot ringer med et godt tilbud, kan man ty til http://vibrugerikke.dk/ , det er for sjovt, og det virker, bruger den selv tit, når de dumme annonce sælgere ringer og vil have mine penge.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:40
Hej Alle

Jeg synes ikke at det bruger vi finten er særlig cool, basalt set kan jeg ikke se at argumentet i det er skulle være iorden at svarer tilbage som en idiot, fordi nogle spørger en om noget idiotisk.

Det med at gøre grin og nar af telemarketing medarbejdere, virker også lige lovligt nemt. De fleste af disse har jobbet, fordi der ikke var så meget andet at få, der er højst sandsynligt ingen af der er kandidater til at blive den næste Henning Dyremose. De er efter min erfaring sjældent onde, men måske nogle gange lidt naive omkring hvad de laver (Hvis de altså arbejder for de såkaldte fupfirmaer).

Jeg bliver selvfølgeligt også irriteret over tele-sælgere, men skønner mig også altid at sige høfligt nej tak, hvis altså jeg ikke er interesseret i produktet.

Der er i min hverdag, slet ikke tid til at mobbe telesælgere det har jeg simplethen for travlt til.

Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:08
Der er jeg så lodret uenig.

Specielt efter idioterne forleden ringede for 118 gang og lovede præmier (diktafoner, rejser osv.), eller med andre ord: guld & grønne skove. Det var endnu engang helt tydeligt, at sælgeren var klar over hans produkt var det rene svindel.

Den slags useriøse foretagender kan kun håndteres på een måde.

1. Spild så meget af deres tid som muligt

2. Giv dem en telefonisk opsang/sviner så de smækker på.

Mvh. Henrik

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 00:16
Jeg fik en til at klappe i da jeg sagde han havde ringet til mit 24timers service nummer og hans nummer fik en extra regning på 750Kr + moms pr. 30min vi snakkede i...

Den jeg selv elsker at bruge er: gider du taste 1# så vi kan forsætte denne samtale til xxx Kr så smider de normalt på...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)