Er der nogle der kan hjælpe mig? Jeg har brug for hjælp asap. Min hjemmeside virker fint i Firefox og Safari men ser pludselig meget mystisk ud i Internet Explorer Hvad filan skal jeg gøre for at rette op på det? Jeg har overvejet at overbevise alle om at skifte til Firefox, men det tager nok for lang tid
Nu ved jeg ikke hvor meget du har forstand på html og om du selv har lavet Joomla templaten? Det er i hvertfald noget med bredden og padding/margin, der får siden til at bryde i IE. Og på forsiden kan jeg se at de fire billeder du har, er transparente png'er, de bliver heller ikke vist korrekt i IE. Der skal lidt css trylleri til for at den transparente effekt virker i IE. Generelt bør du nok fået gennemgået hele sitet og ryddet op i html'en.
Jeg vil gerne hjælpe dig med at rette de to ting gratis, det kræver dog adgang til din template-fil. Smid mig en mail på rasmus@dambergs.dk så finder vi ud af noget.
du må også meget gerne kontakte os på Support@Webcomfort.dk vi er meget billige med en timepris på 250 kr og vi vil kunne rette de små fejl der er på siden på ingen tid!
Tak for jeres hurtige svar Vi er også kommet frem til at det nok er brydningen, noget vi har rettet til før, da det har drillet tidligere, hvor vi fik det til at virke i IE. Men vi er ret sikre på at vi har løsningen. Sådan går det jo nogen gange, når man skriver et indlæg. "Power of posting." Men endnu engang tak for svarene og tilbuddene om hjælp.