Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS sælges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sælge mit CMS system, som jeg har udviklet på siden 2000. Jeg har desværre ikke mere så meget tid at lægge i udvikling, salg mv.

Oprindeligt var det tænkt som et lille simpelt og meget brugervenligt system, bygget op omkring 80/20 reglen. Men man er vel nok en nørd, så det tog overhånd ;-)) Så nu kan systemet en masse sjove ting. Dog er det stadigt ekstremt brugervenligt. Jeg har f.eks. aldrig været ude for nogen, der ikke kunne lære at bruge systemet på under 5 min. Og det _er_ helt bogstaveligt.

Systemet kan skyde op i søgeresultaterne, på en måde man ikke troede muligt. Det kan virke som internet/extranet/intranet og arbejde med projekter. Der er fuld brugerstyring og det derfor kan styre informationsflowet i en stor virksomhed. Der er versionsstyring, hvis der er flere redaktører og systemet kan bruge 8 sprog.

Endvidere er der indbygget en hel del automatik i systemet omkring spam, sikkerhed olign. Systemet kan iøvrigt også pynte sig selv op til forskellige årstider.

Det var vist sådan hovedtrækkene omkring systemet.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 15:32

Hej!

Jeg er meget intresseret!

Kan jeg få en evt. pris eller måske en demo af CMSen??

Rigtig god weekend!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 16:18

Hej Nicolai !

Mht. prisen vil jeg gerne have et bud. Og en Demo kan vi selvfølgelig nok finde ud af. Jeg har dog ikke tid før Søndag og så lidt hen i næste uge.

Du kan iøvrigt se hvad brugere af systemeet synes om det, ved at søge på "CMS udtalelser" i Google og så vælge nr. 1.

Men smid lige en mail til mig på rene@loweneck.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)