Jeg vil sælge mit CMS system, som jeg har udviklet på siden 2000. Jeg har desværre ikke mere så meget tid at lægge i udvikling, salg mv. Oprindeligt var det tænkt som et lille simpelt og meget brugervenligt system, bygget op omkring 80/20 reglen. Men man er vel nok en nørd, så det tog overhånd ;-)) Så nu kan systemet en masse sjove ting. Dog er det stadigt ekstremt brugervenligt. Jeg har f.eks. aldrig været ude for nogen, der ikke kunne lære at bruge systemet på under 5 min. Og det _er_ helt bogstaveligt. Systemet kan skyde op i søgeresultaterne, på en måde man ikke troede muligt. Det kan virke som internet/extranet/intranet og arbejde med projekter. Der er fuld brugerstyring og det derfor kan styre informationsflowet i en stor virksomhed. Der er versionsstyring, hvis der er flere redaktører og systemet kan bruge 8 sprog. Endvidere er der indbygget en hel del automatik i systemet omkring spam, sikkerhed olign. Systemet kan iøvrigt også pynte sig selv op til forskellige årstider. Det var vist sådan hovedtrækkene omkring systemet. |
Hej!
Jeg er meget intresseret!
Kan jeg få en evt. pris eller måske en demo af CMSen??
Rigtig god weekend!