Jeg er lidt i tvivl om, hvordan wholesale adskiller sig fra normalt køb hos leverandører? Findes der en oversigt over dansk wholesale? Og er der egentligt et dansk ord for wholesale? |
Wholesale = engrossalg
Jeg er lidt i tvivl om, hvordan wholesale adskiller sig fra normalt køb hos leverandører? Findes der en oversigt over dansk wholesale? Og er der egentligt et dansk ord for wholesale? |
Beklager de lidt dumme spørgsmål... Hvis jeg nu har et website, der sælger et eller andet produkt, er det så muligt at få de sendt direkte fra leverandøren til kunden? Det synes jeg, at jeg har læst et sted - og jeg troede (tror) faktisk, at det var det, der lå i konceptet wholesale.
|
Det kaldes drop shipping |
Kig evt. her: http://www.amino.dk/wikis/erhverv/import-eksport-og-shipping.aspx |
Det er da bestemt ikke et dumt spørgsmål, jeg tror ikke du er den eneste der ikke helt har fat i alle begreberne |
mvh Bent
Hej. jeg er ved at starte en hjemmeside op med henblik på salg af herretøj og kvalitets produkter til mænd. Så blev lidt interesseret i din kones import af italienske lædervarer, måske du kunne sætte mig op med hende? Hjemmesiden heder www.lengaard.com Mvh. Mathias Lennart Larsson |