Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

whois.domaintools.com......Hjælp søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan nogen oversætte dette link http://whois.domaintools.com/umas.dk for mig?

Hvad betyder den info der er nævnt?

En klog mand har sagt, at jeg har svar inden for 8 minutter ved at spørge her - så det må jo lige komme an på en prøve?

Hvem kunne have interesse i at søge på dette? Konkurrenter eller hvad?

Kh Trine Lønfeldt - www.umas.dk

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 13:07

Altså hvad er det du vil have oversat fra den ?  der står bare diverse ting omkring din hjemmeside udpeg hvad du gerne vil have en forklaring på

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 13:15

Ja det kan godt være at jeg er lidt småtosset, men jeg forstår ikke dette:

Description Relevancy: 36% relevant.
AboutUs: Wiki article on Umas.dk
SEO Score: 92%
Terms: 217 (Unique: 151, Linked: 37)
Images: 12 (Alt tags missing: 10)
Links: 28   (Internal: 28, Outbound: 0)

Indexed Data

Alexa Trend/Rank: The lower the rank the better. #1,428,246: Up 4,270,604 ranks over the last three months.

Alt det andet er jeg med på....

Bør jeg vide dette, eller er det for så vidt irrelevant.

Tak for det hurtige svar :-)

Trine

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:19

Hvis ikke du aktivt leder efter svar på de spørgsmål som den side der beskriver har du ikke noget at bruge det til.

Hvad er den rigtige grund til at du har lavet dette indlæg?

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 13:30

Forstår egentlig godt dit spørgsmål, Mikkel

Det hele startede med, at jeg på min web-shop i statistikken kunne se dette nævnte link!

Jeg bruger amino til at spørge om alt det jeg ikke ved -og det er meget! Af og til er det lidt piiiinligt at indrømme det, jeg ikke ved, så jeg skrev til Hr. Thorborg. Han svarede, men mente jeg fik et bedre svar her. Så du behøver ikke mistænkeliggøre mig eller lign. - smil. Jeg er bare en uvidende iværksætter der vil vide mere, men ikke altid tør indrømme det Embarrassed

Kan du have en god dag...

Kærligst og ærligst Trine

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SEO er søge maskine optimering (Search Engin Optimizing), så SOE score er en vudering af hvor godt din hjemmeside er optimeret i forhold til søgemaskiner som fx Google.

Images er hvor mange billeder der er på siden. Alt tag missing er hvor mange af billeder der mangler en alternativ tekst, alternativ tekst bliver vist hos folk som evt har valt ikke at få vist billeder, og vist nok også skærmlæser programmer.

Links er hvor mange links der er fundet på siden, Inernal er så links der henviser til et andet sted på din egen siden, Outbound er links ud til andre hjemmesider.

Terms er jeg lidt mere i tvilv om, men trur det har noget med hvor mange ord/sætninger som den har fundet der findes af søgemaskiner.

mvh

Lars

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 13:50

Mange tak - Lars

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:31

Trine L.:

Så du behøver ikke mistænkeliggøre mig eller lign. - smil. Jeg er bare en uvidende iværksætter der vil vide mere, men ikke altid tør indrømme det Embarrassed

Kan du have en god dag...

Fair nok, jeg var bekymret et øjeblik fordi jeg troede du var bange for de ting som stod der :) Det er som Lars siger nok et værktøj der er tiltænkt folk der vil optimere på deres egen side og har brug for et samlet sted at overskue disse informationer :)

Også god dag til dig :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)