Indbydelse til Mannatech præsentation, V/Patrick Powers Lørdag d. 19 Juni kl 19.15 Sandvigvej 6. Herning , ( 3F''s lokaler ) Tilmelding til larsolesen@c.dk ingen adgang uden tilmelding. Mannatech blev grundlagt i 1994 og er et forsknings og udviklings firma. På baggrund af forskning i glycobiologi og celle kommunikation, har mannatech udviklet en række patenterede kosttilskud af høj kvalitet. Alle produkter er videnskabeligt udviklede i samarbejde med læger, forskere og universiteter, og mannatech er i dag det førende firma i verden indenfor glyconutrienter. Alle produkter fremstilles af de reneste og naturlige råstoffer. Mannatech sælger sine produkter i USA, Canada, Australien, New Zeeland, Japan, Korea, Taiwan, England, Danmark og nu Tyskland. Mannatech omsætter i dag for over 750 mill$ årligt og vokser hele tiden, businessweek online anerkendte firmaet for deres resultater og vækstpotentiale, de fik en 6 plads blandt 1000 firmaer i 2005
Mannatech sælger sine produkter gennem networkmarketing og fik i 2005 prisen for den bedste bonusplan Se: http://www.dsa.org/press/awards/index.cfm?fuseaction=recipientsSuccess Ønsker du at vide mere om mannatech eller om kommende møder kan du se min hjemmeside www.mannapages.com/larsolesen eller jeg kan sende dig mere information. &n |
jeg tror jeg vælger